eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti ZTM w praktyceCiti ZTM w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi ZTM w praktyce
    Date: Mon, 13 Jun 2011 19:25:13 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 33
    Message-ID: <it5ha3$20kq$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235204013.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1307986051 66202 178.235.204.13 (13 Jun 2011 17:27:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 17:27:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: OE PowerTool 4.3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-WWW: http://www.grzegorz.net/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:554063
    [ ukryj nagłówki ]

    Skusiłem się na debetówkę i kredytówkę Citi ZTM. W kwietniu kończył mi się
    bilet, więc postanowiłem skorzystać z promocji i nowy bilet zapisać za
    debetówce Citi ZTM oraz spełnić pozostałe warunki do uzyskania 20% zwrotu
    (10% za kartę debetową i 10% za kredytową). Oczywiście kasa nie miała się
    pojawić natychmiast tylko do końca następnego miesiąca. No dobra, czekałem
    cierpliwie. Nadszedł czerwiec i nic, żadnego zwrotu. Przeszedłem się więc do
    oddziału bo był niedaleko. Tam potwierdzono, że spełniłem wszystkie wymogi i
    zaproponowano złożenie reklamacji. Złożyłem. Po paru dniach pojawił się
    zwrot na koncie, ale na karcie kredytowej nie. A więc pogawędka przez
    CitiPhone. Tam panienka przekonuje mnie, że wcale nie mam karty Citi ZTM
    tylko jakąś inną (nie pamiętam nazwy). Zaczęła mi nawet czytać numer tej
    karty. Pytam, co w takim razie robi logo ZTM na mojej karcie i mówię, że
    przecież podałem przed chwilą numer mojej karty podczas uwierzytelniania i
    był inny niż ona mi czyta. Więc gdzieś poszła (w ogóle co chwila gdzieś
    znikała i prosiła o cierpliwość, ogólnie cała rozmawa trwała bardzo długo).
    Wraca i gada, że nie było zwrotu bo nie zapisałem biletu na kredytówce.
    Pytam się ją po co by mi były dwa bilety i przypominam, że w ulotce nie było
    nic o dwóch biletach a w oddziale potwierdzili, że spełniłem wszystkie
    wymogi. W tej sytuacji w końcu się poddała i przyjęła reklamację, czekam
    teraz na rozpatrzenie.

    Jeszcze jedna ciekawostka: podczas składania pierwszej reklamacji pytali,
    czy chcę odpowiedź mailem czy telefonicznie. Wybrałem maila. Nie przyszedł,
    przyszło za to papierową pocztą. Okazało się, że to wcale nie było pytanie o
    to jaką drogą chciałbym dostać odpowiedź tylko jaką drogę akceptuję a oni i
    tak sobie sami wybiorą jaką chcą.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/
    OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    Uptime: 5 days, 22 hours, 47 minutes and 13 seconds

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1