  • From: pI <p...@p...onet.pl>
    Subject: Citi a skrytka pocztowa
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 18 Sep 2009 20:40:43 +0200

    Witajcie,

    Małą niespodziankę sprawił Citi swym ostatnim wyciągiem gdzie zamiast
    dotychczasowego adresu w postaci:
    imie nazwisko
    skrytka pocztowa XX (czyli adres korespondencyjny)
    kod miasto

    nadeszła korespondencja adresowana dziwnie:
    imie nazwisko
    adres zameldowania
    adres korespondencyjny, czyli skrytka
    kod miasto

    Poczta nieco zgłupiała, bo wyciąg z KK włożyli do skrytki na poczcie,
    wyciąg z konta, identycznie zaadresowany, przynieśli do domu ;)

    Zadzwoniłem do Citi by wyprostować sytuację do stanu poprzedniego i...
    się nie da! Nie wiem czy zawsze to tam było, czy przemycili przy ktorejś
    aktualizacji regulaminu kart, ale pani na CitiPhone powołała się na
    rozdział XIV, paragraf 23, punkt 3 gdzie bank zastrzega sobie możliwość
    odmowy ustanowienia adresu korespondencyjnego na skrytkę pocztową.

    Co ciekawe, pani (tu już z jakiegoś wewnętrznego przepisu) zacytowała
    kilka innych opcji, które adresem do korespondencji być nie mogą, ale
    utkwiło mi tylko że nie może to być adres zagraniczny i na Kubie (choć
    pierwsze wyklucza już drugą opcję).

    Ktoś dostaje jeszcze poprawnie adresowaną korespondencję z banku na
    skrytkę? Wiecie kiedy przestali je lubić? Czyżby to szykowanie się do
    przejścia na jakiegoś innego operatora pocztowego... Hm hm hm...

    --
    pI