eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti online i KKCiti online i KK
  • Data: 2007-07-02 08:18:46
    Temat: Citi online i KK
    Od: "xviper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Napisalem do serwisu Citi z pytaniem dlaczego w serwisie internetowym nie
    widze terminu splaty KK co jest wg mnie ewenementem na skale ogolnopolska i
    taka otrzymalem odpowiedz:

    "Dzień dobry,
    Uprzejmie informujemy, że brak informacji o kwocie minimalnej oraz terminu
    spłaty zadłużenia jest związany z ofertą 'skip payment'. Jest to możliwość
    przesunięcia spłaty zadłużenia na rachunku karty kredytowej na następny
    miesiąc. W tym czasie zostaną naliczone standardowe odsetki, tak jak w
    przypadku spłaty salda zadłużenia w wysokości minimalnej kwoty. Odsetki
    naliczane są zgodnie z obowiązującą Tabelą Oprocentowania /Załącznik nr 3 do
    Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A./.
    W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat oferty 'skip payment'
    prosimy o kontakt z Doradcą CitiPhone pod numerem telefonu 0 801 32 2484 lub
    22 692 2484."

    Czy ktos moze mi wytlumaczyc jak brak informacji o terminie splaty wynika z
    oferty skip payment ? Czy na wyciagach tez nie zobacze juz terminu splaty
    (bo go nie ma "w zwiazku z oferta skip payment bla bla bla" i bede musial
    zawsze korzystac z kalendarza zeby wyznaczyc termin splaty bez odsetek ??
    Czy Citibank nie moze byc tak uprzejmy zeby napisac: "termin grace period
    uplywa dnia....." czy jest to zbyt wygorowane wymaganie w stosunku do tego
    banku ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1