  • 1. Data: 2010-10-27 05:06:24
    Temat: Citi - problem z historia KK?
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Po zalogowaniu do Citi widze transkacje karta kredytowa tylko do ok.
    polowy pazdziernika. Pozniej ani jednej transakcji, chociaz karta
    placilem. Transkacje widziane sa w blokadach ale jak przychodzi
    rozliczenie to z blokad znikaja a nie pojawiaja sie w historii. Limit
    wykorzystany i do wydania zgadza sie, pomimo braku transakacji. Ogolnie
    cos w Citi czy tylko u mnie i nalezy skladac reklamacje?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-10-27 12:36:07
    Temat: Re: Citi - problem z historia KK?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 07:06:24 +0200, Marcin napisał(a):

    > Po zalogowaniu do Citi widze transkacje karta kredytowa tylko do ok.
    > polowy pazdziernika.

    U mnie niby OK, dojechałem do stycznia i dalej mi się nie chciało, ale za
    to nie mogę zalogować się Operą (w ogóle nie wchodzi strona logowania),
    musiałem użyć IE.

    AK

  • 3. Data: 2010-10-28 21:25:52
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    wymieniana karta byla?
    jesli tak to nalezy dokonac ponownej rejestracji nowej karty z nowym
    numerem i bedzie wszystko ok, przechodzilem to samo ostatnio...

  • 4. Data: 2010-11-08 21:35:15
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-28 23:25, sunwick pisze:
    > wymieniana karta byla?
    > jesli tak to nalezy dokonac ponownej rejestracji nowej karty z nowym
    > numerem i bedzie wszystko ok, przechodzilem to samo ostatnio...

    Rzeczywiscie przyslali nowa karte na wymiane. Jednak po zalogowaniu na
    swoje konto widzialem tylko stara karte. Dopiero na infoloni mnie
    uswiadomili, ze musze sobie stworzyc nowe konto do nowej karty.
    Teraz w Citi mam dwa loginy i moge sie logowac tak by widziec stara
    karte albo nowa. W Citi mam tylko KK, ciekawe czy gdybym mial kilka
    produktow to do kazdego bym mial osobny login. Pierwszy raz spotykam sie
    z sytaucja, zebym loginy byly do konkretnego produktu...

    Pozdrawiam,
    Marcin