    From: Marcin <n...@n...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - problem z historia KK?
    Date: Mon, 08 Nov 2010 22:35:15 +0100

    Witam

    W dniu 2010-10-28 23:25, sunwick pisze:
    > wymieniana karta byla?
    > jesli tak to nalezy dokonac ponownej rejestracji nowej karty z nowym
    > numerem i bedzie wszystko ok, przechodzilem to samo ostatnio...

    Rzeczywiscie przyslali nowa karte na wymiane. Jednak po zalogowaniu na
    swoje konto widzialem tylko stara karte. Dopiero na infoloni mnie
    uswiadomili, ze musze sobie stworzyc nowe konto do nowej karty.
    Teraz w Citi mam dwa loginy i moge sie logowac tak by widziec stara
    karte albo nowa. W Citi mam tylko KK, ciekawe czy gdybym mial kilka
    produktow to do kazdego bym mial osobny login. Pierwszy raz spotykam sie
    z sytaucja, zebym loginy byly do konkretnego produktu...

    Pozdrawiam,
    Marcin