-
51. Data: 2010-01-19 12:53:11
Temat: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"xbartx" news:hj49kv$h0t$1@inews.gazeta.pl
> I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi
> reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)
To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?
-
52. Data: 2010-01-19 13:55:54
Temat: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
Od: Erazmus <j...@g...com>
On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> "xbartx"news:hj49kv$h0t$1@inews.gazeta.pl
>
> > I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi
> > reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)
>
> To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?
Ja składałem kilka reklamacji Getinie i były rozpatrywane
błyskawicznie i zawsze na moją korzyść ale bardziej to ja miałem
szczęście niż Getin jest taki userfriendly .
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
53. Data: 2010-01-19 17:28:03
Temat: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
Od: Rafal M <r...@g...com>
On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?
Ja mialem 2 tranzakcje fraudowe (kwota ok 3 tys pln) na KK Multibanku
- bylo bez problemu, wyksiegowali te tranzakcje z rachunku karty w
ciagu jednego dnia.
Pozdrawiam
Rafal