eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti reklamacja frauda - UWAGA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 51. Data: 2010-01-19 12:53:11
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hj49kv$h0t$1@inews.gazeta.pl

    > I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi
    > reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)

    To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?


  • 52. Data: 2010-01-19 13:55:54
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "xbartx"news:hj49kv$h0t$1@inews.gazeta.pl
    >
    > > I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi
    > > reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)
    >
    > To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?

    Ja składałem kilka reklamacji Getinie i były rozpatrywane
    błyskawicznie i zawsze na moją korzyść ale bardziej to ja miałem
    szczęście niż Getin jest taki userfriendly .


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus


  • 53. Data: 2010-01-19 17:28:03
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?


    Ja mialem 2 tranzakcje fraudowe (kwota ok 3 tys pln) na KK Multibanku
    - bylo bez problemu, wyksiegowali te tranzakcje z rachunku karty w
    ciagu jednego dnia.


    Pozdrawiam
    Rafal

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1