eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti reklamacja frauda - UWAGARe: Citi reklamacja frauda - KONIEC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!22g2000yqr.googlegroups.
    com!not-for-mail
    From: Erazmus <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi reklamacja frauda - KONIEC
    Date: Tue, 19 Jan 2010 05:55:54 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@2...googlegroups.com>
    References: <hik1nr$rhc$1@inews.gazeta.pl>
    <hiknhe$ft1$5@inews.gazeta.pl><hil27k$1lb$1@inews.gazeta.pl>
    <y5zn5je24vg7$.dlg@oldfield.org.pl><hj40nk$hbf$1@inews.gazeta.pl>
    <hj49kv$h0t$1@inews.gazeta.pl> <hj48e3$3q9$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 160.83.30.147
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1263909355 30612 127.0.0.1 (19 Jan 2010 13:55:55 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jan 2010 13:55:55 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 22g2000yqr.googlegroups.com; posting-host=160.83.30.147;
    posting-account=ordtjgoAAACx91fSgXlaKSwiyJE6fkxc
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 webwasher (Webwasher 6.8.4.4850)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.2; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.4506.2152;
    .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515944
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19 Sty, 13:53, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "xbartx"news:hj49kv$h0t$1@inews.gazeta.pl
    >
    > > I tym samy legendarna-userfriendly jakość rozpatrywania przez Citi
    > > reklamacji fraudów "w pizdu wylądowała" na śmietniku historii ;)
    >
    > To jest na tym polskim łez padole jakiś bank userfriendly?

    Ja składałem kilka reklamacji Getinie i były rozpatrywane
    błyskawicznie i zawsze na moją korzyść ale bardziej to ja miałem
    szczęście niż Getin jest taki userfriendly .


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1