  • 1. Data: 2005-09-26 20:07:56
    Temat: Citi srebrne na złote
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Spotkałem sie z przypadkiem, ze Citibank przyslal do wygasajacej karty
    Silver prawie jednoczesnie Silvera i nieco pózniej sam z siebie - Gold. Ktos
    z Was słyszal o innym takim przypadku? To jakas nowa strategia?
    Pytanie, czy nalezy aktywowac jedna z nich czy tez mozna obie?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2005-09-27 08:29:03
    Temat: Re: Citi srebrne na złote
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ktos z Was słyszal o innym takim przypadku? To jakas nowa strategia?
    > Pytanie, czy nalezy aktywowac jedna z nich czy tez mozna obie?

    dostales propozycje upgrade'u karty, mozesz uzywac tylko jednej z nich.
    podobnie niektorzy wlasciciele kart gold dostaja teraz karty platinum

  • 3. Data: 2005-09-27 20:13:15
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > z Was słyszal o innym takim przypadku? To jakas nowa strategia?
    > Pytanie, czy nalezy aktywowac jedna z nich czy tez mozna obie?

    Jeżeli ci niepotrzebny większy limit to zostań przy silver, chociażby ze
    względu na roczną opłatę.

    Tomek

  • 4. Data: 2005-09-27 21:15:15
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ktos
    >>

    > Jeżeli ci niepotrzebny większy limit to zostań przy silver, chociażby ze
    > względu na roczną opłatę.

    Ja nie twierdzilem, ze to ja dostałem taką ofertę.
    Natomiast oferowana jest promocyjna opłata - za Gold taka sama jak za
    Silver.

  • 5. Data: 2005-09-27 22:33:56
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie twierdzilem, ze to ja dostałem taką ofertę.
    > Natomiast oferowana jest promocyjna opłata - za Gold taka sama jak za
    > Silver.

    Witam,

    Oplata to fikcja. Liczy sie obrot. Ja nie place rocznej oplaty od jakis 2
    lat i nie zamierzam przez nastepne pare tez nie placic.
    Trzeba pokazac CiTi iz jest konkurencja i 'wszystko' jest prawie bezplatne.

    Piotrek

  • 6. Data: 2005-09-29 19:55:55
    Od: KJ <K...@n...com>

    Piotrek wrote:

> [...]

    Ano jest.

    > Oplata to fikcja. Liczy sie obrot. Ja nie place rocznej oplaty od jakis 2
    > lat i nie zamierzam przez nastepne pare tez nie placic.

    A jak to technicznie zalatwiles ?

    Zadzowniles do nich i wynegocjowales ?

    KJ Siła Słów

  • 7. Data: 2005-09-30 09:16:47
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Zadzowniles do nich i wynegocjowales ?
    >
    > KJ Siła Słów

    Dzwonisz minimum m-c wcześniej i pytasz się ile będzie cię kosztowała karta
    na następny rok-jak masz duży obrót to masz ją bez opłaty, jak nieduży to
    np.30zł

    Drugi wariant trochę bardziej ryzykowny-dzwonisz i mówisz, że konkurencja
    oferuje ci bezpłatną kartę. Jak się nie zgodzą to mówisz, że rezygnujesz z
    karty. W ciągu tygodnia powinni do ciebie zadzwonić i zaproponować ci
    bezpłatną kartę.

    Wszystko zależy od obrotu, spłaty karty, itd.

    Tomek