  • 1. Data: 2004-03-19 14:56:26
    Temat: Citi (wazne dla posiadaczy KK) vs Raiffeisen
    Od: Mariusz Smolinski <m...@e...pl>

    Witam!

    Jesli bylo to nie bjcie , prosze.

    Jak wiadomo Raiffeisen bank ma program przenosin karty kredytowej z
    innego banku.
    Warunkiem sa 3 ostanie wyciagi z starej karty ((oplaty bez opoznien).
    Przejmuja zadluzenie z poprzedniej karty.
    Rzecywista stopa procentowa 18,1%

    No to mysle zabieram sie w te pendy z Citi z moimi XXXX zloty
    "zaleglosci", ale zadzwonie na info Citi
    i zapytam czy nie przewiduja obnizek oprocentowania (naiwny).
    Jakiez bylo moje zdziwienie ze na powolanie sie na reklame Raiffeisena,
    otrzymalem 19,8% oprocentowania
    (zamiast standardowego 37.8%,) , (od nowego okresu rozliczeniowego) na
    okres roku. Po roku do negocjacji.

    I wychodzi jak nie "zaszantazujesz" to nie masz.
    Granda zloxxxei !

  • 2. Data: 2004-03-19 15:13:28
    Temat: Re: Citi (wazne dla posiadaczy KK) vs Raiffeisen
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Mariusz Smolinski wrote:
> [...]
    > na okres roku. Po roku do negocjacji.
    >
    > I wychodzi jak nie "zaszantazujesz" to nie masz.

    to nie pierwszy przypadek gdy citi oferuje cos rezygnującym z ich usług
    - to najlepszy dowód na to jak skubią normalnego klienta
    m.in. dlatego ich nie lubię :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-19 16:11:43
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Smolinski" <m...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:405B0A1B.88FE3ECB@edipresse.pl...

    > Jakiez bylo moje zdziwienie ze na powolanie sie na reklame Raiffeisena,
    > otrzymalem 19,8% oprocentowania
    > (zamiast standardowego 37.8%,) , (od nowego okresu rozliczeniowego) na
    > okres roku. Po roku do negocjacji.

    dokladnie o tym mowilem w watku "Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi
    !!!!!"
    tyle, ze nie -wprost. wystarczy myslec, i walczyc o swoje.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. Listy z beginem ignoruje.

  • 4. Data: 2004-03-19 16:44:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wprost. wystarczy myslec, i walczyc o swoje.

    A ta cecha jest niezwykle przydatna teraz :-) No i dodatkowo jest to lepsze
    niz wierzenie w rankingi i testy podsuwane przes prase :-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-03-19 18:48:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-19 15:56, Użytkownik Mariusz Smolinski napisał:
    > Jakiez bylo moje zdziwienie ze na powolanie sie na reklame Raiffeisena,
    > otrzymalem 19,8% oprocentowania

    Amra, widzisz?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-03-20 07:45:00
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    >Jakiez bylo moje zdziwienie ze na powolanie sie na reklame Raiffeisena,
    >otrzymalem 19,8% oprocentowania
    >(zamiast standardowego 37.8%,) , (od nowego okresu rozliczeniowego) na
    >okres roku. Po roku do negocjacji.

    Wystarczy nawet pojsci do oddzialu CIti i poprosic o duplikaty trzech
    ostatnich wyciagow - reakcja jest ta sama :0)
    btw po wypowiedzach prezesa RB w tym roku bedzie istna wojna w walce
    o przejecie klienta na rynku KK i juz widac jaki kierunek obral RB w
    detalu na ten rok.

    pozdro
    wxr1010

  • 7. Data: 2004-03-20 08:14:31
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > Warunkiem sa 3 ostanie wyciagi z starej karty ((oplaty bez opoznien).
    > Przejmuja zadluzenie z poprzedniej karty.

    To prawda, ale mozesz tez zostawic swoje stare karty kredytowe (nie
    splacajac ich) i otrzymac kolejna nowa w Raiffeisenie. Procedura ta sama.

    Pozdr,
    Leon

  • 8. Data: 2004-03-20 09:33:46
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Mariusz Smolinski <m...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > okres roku. Po roku do negocjacji.
    >
    > I wychodzi jak nie "zaszantazujesz" to nie masz.

    Mariusz, a czy wiesz jak ten procent będzie liczony? Bo ja zauważyłem w Citi
    ciekawą rzecz.. Mają taki kredyt ratalny przy kartach, Komfort się nazywa. W
    regulaminie pisze, że kredyt jest oprocentowany w wysokości 14,99% a
    rzeczywista stopa procentowa wynosi coś ponad 30%, czyli około 7% mniej niż
    standardowa stopa procentowa zadłużenia na kartach. Jeżeli oferują Tobie
    stopę w okolicach 20% to przy ich (Citi) kreatywnej matematyce możesz
    zapłacić rzeczywiście nawet więcej. Lepiej się dopytaj o szczegóły, bo ja tu
    węszę jakiś podstęp.
    pzdr.

  • 9. Data: 2004-03-20 09:48:51
    Od: Mariusz Smolinski <m...@e...pl>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:

    > Mariusz Smolinski <m...@e...pl> napisa3(a):

    > Mariusz, a czy wiesz jak ten procent b?dzie liczony? Bo ja zauwa?y3em w Citi
    > ciekaw? rzecz.. Maj? taki kredyt ratalny przy kartach, Komfort si? nazywa. W
    > regulaminie pisze, ?e kredyt jest oprocentowany w wysoko?ci 14,99% a
    > rzeczywista stopa procentowa wynosi co? ponad 30%, czyli oko3o 7% mniej ni?
    > standardowa stopa procentowa zad3u?enia na kartach. Je?eli oferuj? Tobie
    > stop? w okolicach 20% to przy ich (Citi) kreatywnej matematyce mo?esz
    > zap3aciae rzeczywi?cie nawet wi?cej. Lepiej si? dopytaj o szczegó3y, bo ja tu
> [...]

    Sprawdze na koncu wyciagu ( jak zawsze drobnym drukiem), ew. przejde gdzie
    indziej...

  • 10. Data: 2004-03-20 10:06:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > stopę w okolicach 20% to przy ich (Citi) kreatywnej matematyce możesz
    > zapłacić rzeczywiście nawet więcej. Lepiej się dopytaj o szczegóły, bo ja

    Faktycznie jest taki kredyt, dostalem oferte skorzystania z niego 9,9%. Nie
    przygladalem sie rzeczywistej stopie, ale mam wrazenie, ze to co napisales
    wynika z uwzglenienia oplaty za wydanie/obsluge karty oraz zawiera oplaty za
    ubezpieczenie. I nic w tym dziwnego, bo koszty te powinny byc uwzglednione
    przy wyliczaniu oprocentowania rzeczywistego.

    Maciej