  • 1. Data: 2004-03-19 11:23:45
    Temat: RB daje MC do VC
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Raiffeisen bank proponuje kartę MC z NG dla posiadaczy VC bez zbędnych
    formalności. Ciekawe kiedy posuną się do poziomu Citibanku i po prostu wyślą
    gotową kartę bez żadnych telefonów i wniosków ...

    Oczywiście za MC trzeba płacić haracz (85 zł), taki sam jak za VC.
    Ale czy warto ? Podoba mi się karta z jachtem ;-)
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-03-19 15:32:03
    Temat: Re: RB daje MC do VC
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Oczywiście za MC trzeba płacić haracz (85 zł), taki sam jak za VC.
    > Ale czy warto ? Podoba mi się karta z jachtem ;-)

    Ja Raiffeisena nie lubię. Wydanie 2 kart MCNG (głównej i dodatkowej) trwało
    2 miesiące z licznymi reklamacjami. Jakość usług okazała się faktycznie
    wyjątkowa. :))

    MaciejK

  • 3. Data: 2004-03-19 15:42:26
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ja Raiffeisena nie lubię. Wydanie 2 kart MCNG (głównej i dodatkowej)
    > trwało
    > 2 miesiące z licznymi reklamacjami. Jakość usług okazała się faktycznie
    > wyjątkowa. :))

    A ja wprost przeciwnie - wszystko szybko i miło. Może jakoś dobrze
    trafiłem ? :)
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-03-19 15:57:31
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > A ja wprost przeciwnie - wszystko szybko i miło. Może jakoś dobrze
    > trafiłem ? :)

    Szczęściarz!!! Albo ja - pechowiec...

    MaciejK

  • 5. Data: 2004-03-20 07:52:57
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    On Fri, 19 Mar 2004 12:23:45 +0100, Yareck
    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Oczywiście za MC trzeba płacić haracz (85 zł), taki sam jak za VC.
    >Ale czy warto ? Podoba mi się karta z jachtem ;-)

    Warto chociazby z powodu oprocentowania z 31,5 na 28
    Od razu ubezpieczenie w cenie w trakcie podrozy za granice (nawet od
    utraty bagazy) period ten sam, wyglad o niebo lepszy no i MC :)

    btw moze to samo zrobic z VC na VN (19%)
    formalnosci to tylko chec i podanie swoich danych

    pozdro
    wxr1010