  • 1. Data: 2011-12-20 13:50:48
    Temat: Citibank KK kredytowa - nie mogę zapłacić kartą w internecie?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam od niedawna mam kartę kredytową Citibanku i niestety nie moge nią
    zapłacić w internecie

    wywala mi komunikat że jakiejs usługi nie mam aktywnej 3D secure - i
    skontaktuj się z kimś tam

    o co to chodzi? jak to aktywować? czy to jest płatne?

  • 2. Data: 2011-12-20 14:07:55
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 14:50, Józef Gołaś pisze:
    > Witam od niedawna mam kartę kredytową Citibanku i niestety nie moge nią
    > zapłacić w internecie
    >
    > wywala mi komunikat że jakiejs usługi nie mam aktywnej 3D secure - i
    > skontaktuj się z kimś tam

    Skontaktuj się z CitiPhone.

    > o co to chodzi?

    Dodatkowe zabezpieczenie w postaci kodów przesyłanych SMS przez Citi.

    > jak to aktywować?

    CitiPhone.

    > czy to jest płatne?

    Bezpłatne.

    --
    L.

  • 3. Data: 2011-12-20 14:34:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 15:07:55 +0100, Łukasz napisał(a):

    > Bezpłatne.

    Ale upierdliwe i wyłączyć się na razie tego nie da.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-12-20 14:39:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Gru, 15:34, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ale upierdliwe i wyłączyć się na razie tego nie da.

    Ja mam wyłączone:)
    (na infolinii kiedyś mi wyłączyli)

  • 5. Data: 2011-12-20 14:52:43
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 15:34, xbartx pisze:

    > Ale upierdliwe i wyłączyć się na razie tego nie da.

    Lepsze to, niż 3D Secure by BZWBK, gdzie przy większości transakcji
    online kartą wysyłają sms, za który kasują 0,20zł (pomijając pięć
    pierwszych, darmowych w miesiącu).

    --
    L.

  • 6. Data: 2011-12-20 15:14:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 06:39:40 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > Ja mam wyłączone:)
    > (na infolinii kiedyś mi wyłączyli)

    Ale nie czasem w BZWBK? Też mi kiedyś tam wyłączyli. W Citi próbowałem i
    Pan do mnie zadzwonił i powiedział, że technicznie nie ma takiej
    możliwości.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-12-20 15:37:38
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Gru, 16:14, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ale nie czasem w BZWBK? Też mi kiedyś tam wyłączyli. W Citi próbowałem i
    > Pan do mnie zadzwonił i powiedział, że technicznie nie ma takiej
    > możliwości.

    100%, że Citi.

    Co prawda od jakiegoś czasu nia w sieci nie płaciłem więc może znów
    jest aktywne...

    miałem problemy przy płatności w jakimś sklepie i w końcu calkiem
    wyłączyli.

  • 8. Data: 2011-12-20 16:05:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Co prawda od jakiegoś czasu nia w sieci nie płaciłem więc może znów
    > jest aktywne...

    Potwierdzam, też nie dostaję kodów sms. Mieli w Citi jakąś awarię kodów
    (nie dochodziły na czas), zadzwoniłem wtedy do nich (ponad miesiąc temu)
    przeprosili i od tego czasu nie było żadnego smsa, a płaciłem
    wielokrotnie, po niektórych transakcjach dzwonili aby potwierdzić
    telefonicznie.

    a.

  • 9. Data: 2011-12-20 16:28:59
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    We wtorek, 20 grudnia 2011, o godz. 16:14:07, napisałeś na temat: "Citibank KK
    kredytowa - nie mogę zapłacić kartą w internecie?"
    xbartx b...@h...net, news:jcq8nv$1p5$3@inews.gazeta.pl

    > Ale nie czasem w BZWBK? Też mi kiedyś tam wyłączyli. W Citi próbowałem i
    > Pan do mnie zadzwonił i powiedział, że technicznie nie ma takiej
    > możliwości.

    Kiedyś nie chciał przyjść do mnie SMS z kodem.
    Zadzwoniłem i wyłączyli te 3D. Mieli włączyć jak będzie już OK ale nie
    włączyli. I na pewno to jest Citi.

    --
    TZ

    - Moniuszko odkrył na scenie Halkę. -

  • 10. Data: 2011-12-20 21:40:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 16:05:55 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > przeprosili i od tego czasu nie było żadnego smsa, a płaciłem
    > wielokrotnie, po niektórych transakcjach dzwonili aby potwierdzić

    To może coś się poprawiło. Ja mam Citi-Wizzair i pamiętam, że 3 olania
    3DS można zrobić a później już się nie da. Zadzwniłem na partyline i
    wyłączyli ale tylko na te 3 razy. Później właśnie dzwonił Pan i
    powiedział, że nie ma opcji aby to wyłączyć - albo nie wiedział albo się
    coś zmieniło. W każdym bądź razie karta u mnie leży odłogiem, więc mnie
    to 3DS akuratnie słabo interesuje.

    Xenocide