  • 1. Data: 2011-12-20 12:32:24
    Temat: Jakie konto dla 18latki bez dochodów?
    Od: Shaman <s...@g...com>

    Cześć,
    doradźcie mi proszę, jakie konto będzie najlepsze dla młodej osoby bez
    dochodów?
    Najlepiej jakby mogło być używane razem z kartą jak najtaniej lub za
    darmo (nie licząc oczywiście opłaty za wydanie i wznowienie karty).
    Konto ma służyć głównie do trzymania oszczędności, do otrzymywania
    drobnych wpłat typu "kieszonkowe", "prezent na urodziny" i do
    wypłacenia z bankomatu gdy zajdzie taka potrzeba. Na pewno nie będzie
    na tym koncie znaczącego ruchu środków.

    Jest jeszcze takie konto na rynku? ZTCP nawet mBank wprowadził opłatę
    jeśli nie ma odpowiednio wysokiego ruchu na koncie?
    Co byście polecili?

    Aha.. jeszcze jedno utrudnienie.. trzeba założyć, że właściciel konta
    mieszka w niewielkiej miejscowości więc dostępność marmurów i
    bankomatów jest ograniczona.

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-12-20 13:24:06
    Temat: Re: Jakie konto dla 18latki bez dochodów?
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 20-12-2011 13:32, Shaman rzecze:

    > Jest jeszcze takie konto na rynku? ZTCP nawet mBank wprowadził opłatę
    > jeśli nie ma odpowiednio wysokiego ruchu na koncie?
    > Co byście polecili?

    Na wybiórczej właśnie opublikowali ranking RORów.
    Do wyboru, do koloru.

    Ja bym polecił któryś klon Czarneckiego (np. Swobodne w GOL).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-12-20 14:56:55
    Od: Shaman <s...@g...com>

    On 20 Gru, 14:24, Dominik & Co
    <D...@c...invalid> wrote:
    > W dniu 20-12-2011 13:32, Shaman rzecze:

    > Na wybiórczej właśnie opublikowali ranking RORów.
    > Do wyboru, do koloru.
    >
    > Ja bym polecił któryś klon Czarneckiego (np. Swobodne w GOL).

    cytuję:
    "Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku Konto Swobodne w promocji
    "Konto swobodne + PREZENT" wynosi 0zł pod warunkiem wykonania kartą
    debetową lub kredytową w sumie transakcji bezgotówkowych o wartości
    min. 400z w przypadku kiedy suma transakcji jest niższa opłata za
    konto wynosi 10 zł- szczegóły
    promocji określa Regulamin"

    To ja już wolę płacić 2zł w mBanku....

    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-12-20 15:05:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup
    16g2000vba.googlegroups.com...

> [...]

    >Aha.. jeszcze jedno utrudnienie.. trzeba założyć, że właściciel konta
    >mieszka w niewielkiej miejscowości więc dostępność marmurów i

    http://www.kasastefczyka.pl/rachunek_osobisty/129_ko
    nto_dla_mlodych/6271_konto_dla_mlodych.html

  • 5. Data: 2011-12-20 15:17:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 06:56:55 -0800, Shaman napisał(a):

> [...]
    > debetową lub kredytową w sumie transakcji bezgotówkowych o wartości min.
    > 400z w przypadku kiedy suma transakcji jest niższa opłata za konto

    No ale czy ktoś Ci każe brać ten prezent do konta?

    Wszystkie klony GO/OF/IB mają podajże darmowe konta bez żadnych
    dodatkowych warunków. Z innych banków to najłatwiejsze do spełnienia ma
    DBnet - wystarczy jedna wypłata w miesiącu z bankomatu i konto jest
    całkowicie za darmo.
    Praktycznie każdy inny bank ma teraz w swojej ofercie konto, które jest
    darmowe po spełnieniu jakiś tam warunków.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-12-20 15:34:59
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Shaman wystukał, co następuje:

> [...]
    > debetową lub kredytową w sumie transakcji bezgotówkowych o wartości
    > min. 400z w przypadku kiedy suma transakcji jest niższa opłata za

    To jak jeszcze doczytasz, że to tylko dla osób które połaszą się na prezent
    to będzie sukces ;P

    Podstawowe konto jest za free + darmowa debit i/lub kk.

    OIDP to ING ma teraz promocję, że dla młodzieży nie ma opłaty za prowadzenie
    karty w ogóle więc ichni Direct też może być kuszący.

  • 7. Data: 2011-12-20 18:44:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 04:32:24 -0800 (PST), Shaman napisał(a):

    > Jest jeszcze takie konto na rynku? ZTCP nawet mBank wprowadził opłatę
    > jeśli nie ma odpowiednio wysokiego ruchu na koncie?
    > Co byście polecili?

    mBank. I 5 zł miesięcznie za wypłaty bez opłat z wszystkich bankomatów.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2011-12-20 18:54:23
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup

    > Aha.. jeszcze jedno utrudnienie.. trzeba założyć, że właściciel konta
    > mieszka w niewielkiej miejscowości więc dostępność marmurów i
    > bankomatów jest ograniczona.

    No to chyba jest istotne _jakie_ bankomaty są dostępne.
    PKO BP -> Inteligo
    BZWBK -> Inteligo, mBank
    inne -> inne ;-)

    -- Sławek

  • 9. Data: 2011-12-21 09:04:29
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > No to chyba jest istotne _jakie_ bankomaty są dostępne.
    > PKO BP -> Inteligo
    > BZWBK -> Inteligo, mBank
    > inne -> inne ;-)

    Ja bym tu dodał jeszcze dbNET, przy jednym ruchu na karcie konto bezpłatne.

    yoss

  • 10. Data: 2011-12-21 09:33:58
    Od: "uhf" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Shaman <s...@g...com> napisał(a):

    > Aha.. jeszcze jedno utrudnienie.. trzeba założyć, że właściciel konta
    > mieszka w niewielkiej miejscowości więc dostępność marmuróww i
    > bankomatów jest ograniczona.

    Przy takim założeniu to najlepiej DbNET. Ewentualnie sprawdzić czy lokalny
    BS ma w ofercie darmowe konta. mBank odradzam, bezprowizyjne bankomaty mają
    tylko w dużych miastach.