  • 1. Data: 2011-05-11 17:43:17
    Temat: Citibank MasterCard World - pytanie o zmianę limitu transakcji gotówkowych
    Od: Przemyslaw Prytek <p...@g...com>

    Witam!

    Czy naprawdę nie da się zmienić limitu transakcji gotówkowych (tak
    stwierdził konsultant na infolinii)? Dowiedziałem się, że tego limitu
    nie można zmienić i właściwe to jest kilkukrotnie wyższy od limitu
    karty (ale można wypłacić tylko do limitu karty). Czy komuś udało się
    zmusić Citibank do zmniejszenia (ja chcę zmniejszyć do zera bo nie
    zamierzam wypłacać z bankomatu kredytówką) i ewentualnie jak? Czy
    wszystkie karty kredytowe tak mają, czy też w innych bankach nie ma z
    tym żadnego problemu?

    pozdrawiam,
    Przemysław Prytek

  • 2. Data: 2011-05-11 18:08:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >ja chcę zmniejszyć do zera bo nie
    >zamierzam wypłacać z bankomatu kredytówką

    A co bankomatu od terminala w sklepie nie odróżniasz? Limit wypłat może być
    i 1000% (u mnie to dokładnie 100% na mc i visa), a jak nie chcę z bankomatu
    wziąć gotówki to nie wezmę i przez 12 lat nie brałem ani razu. Co to, samo
    się wypłaca? A w sytuacji podbramkowej wezmę, ze świadomością ile to
    kosztuje.

  • 3. Data: 2011-05-11 18:16:16
    Od: Przemyslaw Prytek <p...@g...com>

    On 11 Maj, 20:08, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

> [...]
    > wziąć gotówki to nie wezmę i przez 12 lat nie brałem ani razu. Co to, samo
    > się wypłaca? A w sytuacji podbramkowej wezmę, ze świadomością ile to

    Boję się ogólnie rzecz biorąc sytuacji, gdy ktoś mnie napadnie i zmusi
    do podania PINu.

    pozdrawiam,
    Przemysław Prytek

  • 4. Data: 2011-05-11 18:24:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "mx" <@m...@o...pl@> writes:

    > A co bankomatu od terminala w sklepie nie odróżniasz? Limit wypłat

    A terminal na poczcie to robi transakcje gotówkowe czy bezgotówkowe?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2011-05-11 18:25:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Prytek pisze:

    > Boję się ogólnie rzecz biorąc sytuacji, gdy ktoś mnie napadnie i zmusi
    > do podania PINu.

    To w takim wypadku chyba jednak lepiej, żeby limit był dodani, bo
    delikwent może nie uwierzyć, że podałeś prawdziwy pin. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2011-05-11 18:39:38
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A terminal na poczcie to robi transakcje gotówkowe czy bezgotówkowe?
    >KJ

    Że na poczcie można kartę pokazać to właściwie nie wiedziałem. Dla mnie
    gotówka to jest z bankomatu. I tego się trzymam, o ile co innego nie jest
    wyraźnie dozwolone.

  • 7. Data: 2011-05-11 18:53:25
    Od: Przemyslaw Prytek <p...@g...com>

    On 11 Maj, 20:39, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Że na poczcie można kartę pokazać to właściwie nie wiedziałem. Dla mnie
    > gotówka to jest z bankomatu. I tego się trzymam, o ile co innego nie jest
    > wyraźnie dozwolone.

    Z tego co wiem to płatności kartą na Poczcie są niestety rozliczane
    jako gotówkowe.

    pozdrawiam,
    Przemysław Prytek

  • 8. Data: 2011-05-11 18:53:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 May 2011 20:39:38 +0200, mx napisał(a):

    > Że na poczcie można kartę pokazać to właściwie nie wiedziałem. Dla mnie
    > gotówka to jest z bankomatu.

    No to żebyś się czasem nie zdziwił. Dziś sam próbnie wykonałem małą
    transakcję, co do której nie mam pewności, czy nie okaże się gotówkowa i
    czekam, aż się rozliczy. Z zerowym limitem gotówkowym po prostu by się nie
    wykonała, a tak muszę czekać i rezerwować środki na ewentualną prowizję i
    odsetki :)

    AK

  • 9. Data: 2011-05-11 19:08:24
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > A terminal na poczcie to robi transakcje gotówkowe czy bezgotówkowe?

    A czy terminal na poczcie w zamian za obciążenie karty wydaje ci jakiś
    towar?
    Odp.: gotówkowe

    -- Sławek

  • 10. Data: 2011-05-11 19:14:17
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >wykonała, a tak muszę czekać i rezerwować środki na ewentualną prowizję i

    A cóż to za tajemnicza transakcja? Jakieś szczegóły? Od karty też wiele
    zależy.