  • 1. Data: 2011-05-11 06:21:09
    Temat: Odp: Kilka kart PayPass / PayWave - ktos sprawdzal? :)
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    W dniu wtorek, 10 maja 2011, 12:24:33 UTC+2 użytkownik Q napisał:
    > W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    > Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    > tylko zblize caly portfel do czytnika?

    A poważnie to będziesz miał najróżniejsze komunikaty od niewłaściwa karta, błąd
    karty, zbliż jedną kartę po idiotyczne komunikaty, których nie warto kupować. W
    każdym razie nie stanie się nic złego.

    A wynika to tylko z niechlujstwa, bo karty są radiowo rozróżnialne, więc można by
    było wybrać sobie na czytniku z listy którą chcesz zapłacić, ale ktoś wymyślił, że
    czytnik ma widzieć tylko jedną kartę na raz, inaczej wariuje.

  • 2. Data: 2011-05-11 11:55:39
    Temat: Re: Kilka kart PayPass / PayWave - ktos sprawdzal? :)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > można by było wybrać sobie na czytniku z listy którą chcesz zapłacić, ale
    > ktoś wymyślił, że czytnik ma widzieć tylko jedną kartę na raz, inaczej

    Heh, bylem pewien, ze sie jakas lista kart pokaze a tu takie rozczarowanie.
    Chyba sie dzisiaj przejde do Zabki i sprawdze :).

  • 3. Data: 2011-05-11 20:37:45
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-05-11 08:21, Konfabulator pisze:

> [...]
    było wybrać sobie na czytniku z listy którą chcesz zapłacić, ale ktoś wymyślił, że
    czytnik ma widzieć tylko jedną kartę na raz, inaczej wariuje.

    eee. dostaniesz komunikat, aby wlozyc karte. Tak samo jak przy kolejnym
    zakupie w ciagu 10 minut...