-
1. Data: 2021-11-19 14:58:31
Temat: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
Że niby ułatwiają:
***
Informujemy, że opierając się na komentarzach otrzymanych od naszych
Klientów, od 20.11.2021 wprowadzamy zmiany w procesie Autoryzacji
Internetowej - proces autoryzacji transakcji tą metodą zostanie
skrócony do 3 kroków. Nie będzie już konieczne wpisywanie
jednorazowego kodu, z kolejnej wiadomości SMS.
Od 20 listopada 2021, aby zatwierdzić transakcję kartą w Internecie:
* klikasz w link do strony autoryzacyjnej, który otrzymasz SMS-em na
swój numer telefonu, (linku można użyć tylko raz),
* sprawdzasz szczegóły transakcji, wprowadzasz dane logowania do
Citibank(R) Online i klikasz ,,Autoryzuj",
* wracasz na stronę sklepu i klikasz ,,Zakończ transakcję".
Gotowe, płatność została potwierdzona!
Poznaj nowy, uproszczony proces potwierdzania Twoich transakcji kartą
w Internecie, przy użyciu danych logowania do serwisu bankowości
elektronicznej Citibank Online.
Aby korzystać z tej metody nie musisz posiadać aplikacji Citi Mobile(R),
wystarczą Twoje dane logowania do Citibank Online.
***
WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl
-
2. Data: 2021-11-19 15:41:13
Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
Od: Wojtek <w...@m...mail.com>
Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...
On 19/11/2021 14:58, WAM wrote:
> Że niby ułatwiają:
>
> ***
> Informujemy, że opierając się na komentarzach otrzymanych od naszych
> Klientów, od 20.11.2021 wprowadzamy zmiany w procesie Autoryzacji
> Internetowej - proces autoryzacji transakcji tą metodą zostanie
> skrócony do 3 kroków. Nie będzie już konieczne wpisywanie
> jednorazowego kodu, z kolejnej wiadomości SMS.
>
> Od 20 listopada 2021, aby zatwierdzić transakcję kartą w Internecie:
>
> * klikasz w link do strony autoryzacyjnej, który otrzymasz SMS-em na
> swój numer telefonu, (linku można użyć tylko raz),
> * sprawdzasz szczegóły transakcji, wprowadzasz dane logowania do
> Citibank(R) Online i klikasz ,,Autoryzuj",
> * wracasz na stronę sklepu i klikasz ,,Zakończ transakcję".
>
>
> Gotowe, płatność została potwierdzona!
>
> Poznaj nowy, uproszczony proces potwierdzania Twoich transakcji kartą
> w Internecie, przy użyciu danych logowania do serwisu bankowości
> elektronicznej Citibank Online.
>
> Aby korzystać z tej metody nie musisz posiadać aplikacji Citi Mobile(R),
> wystarczą Twoje dane logowania do Citibank Online.
> ***
>
> WAM
>
-
3. Data: 2021-11-19 15:58:20
Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
piątek, 19 listopada 2021 o 15:41:15 UTC+1 Wojtek napisał(a):
> Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
> nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
> telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...
Widać jakiś naprawdę wysoko postawiony (ciekawe na jakim stanowisku i przez kogo, bo
raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie wymyślić,
skoro tak tego bronią.
Widać policzyli i dwa SMSy wychodzą jednak drożej niż jeden.
Tyle że wyrzucili nie ten, co trzeba - a przecież było już i prosto i skutecznie - i
w innych bankach nadal jest.
Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...
-
4. Data: 2021-11-20 14:48:23
Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
Od: Imka <s...@g...pl>
Dnia Fri, 19 Nov 2021 06:58:20 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
> piątek, 19 listopada 2021 o 15:41:15 UTC+1 Wojtek napisał(a):
>> Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
>> nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
>> telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...
>
> Widać jakiś naprawdę wysoko postawiony (ciekawe na jakim stanowisku i przez kogo,
> bo raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie
wymyślić,
> skoro tak tego bronią.
Bronią, bo kompletnie zmaścili autoryzację poprzez aplikację mobilną
(sądząc po opiniach tejże aplikacji w sklepie play - czy jak to się tam
nazywa). I w tej chwili ci ze smartfonem nie mogą się autoryzować za
pomocą aplikacji choćby chcieli, a ci bez smartfona... mają przepisać
ręcznie (!) link z SMSa z telefonu na komputer. Ale im się nie chce ;->
> Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...
Chyba zauważalnie, skoro ich tak ruszyło, że łaskawie zezwolili na
autoryzację bez użycia aplikacji.
Chociaż podejrzewam, że może nawet nie tyle spadek obrotów, ile ilość
rezygnacji z KK. A może oba czynniki naraz.
--
Imka
-
5. Data: 2021-11-20 18:18:56
Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Sat, 20 Nov 2021 14:48:23 +0100, Imka <s...@g...pl>
wrote:
>Chyba zauważalnie, skoro ich tak ruszyło, że łaskawie zezwolili na
>autoryzację bez użycia aplikacji.
Była możliwa cały czas, korzystałem. Mało tego, była możliwa
autoryzacja sms nawet dla posiadających aplikację, wystarczyło nie
włączać opcji autoryzacji aplikacją.
Także miałem aplikację, autoryzację sms a smslinki klikałem zazwyczaj
na kompie https://messages.google.com/ ;)
WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl