  • 41. Data: 2009-03-22 14:19:10
    Temat: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 14:35, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:

    > Nie mam powodu sądzić, żeby ta osoba mnie oszukiwała ani tym bardziej
    > zmyślała. Po prostu jest przestraszona i przerażona, bo jej styczność z
    > "brutalną bankowością" sprowadzała się do posiadania RORu i tylko tyle.
    > Poprosiła o pomoc, więc ja też lekko zaskoczony pytam grupę, może ktoś
    > coś poradzi.
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    Żeby pomóc, trzeba by tę ankietę zobaczyć. Jeśli to była tylko
    ankieta, w potocznym rozumieniu tego słowa, a nie wniosek o kartę pod
    nazwą "ankieta", to IMO umowa nie została zawarta i Citi dopuszcza
    się, delikatnie mówiąc wyłudzenia. Ale z drugiej strony co to za
    ankieta, która wymaga podania tak szczegółowych danych osobowych,
    które wystarczają do wystawienia karty kredytowej ? Jeśli to karta
    Citi LOT, to citek całkiem niedawno musiał dopuścić się tej zagrywki.
    Na marginesie, pierwszy raz słyszę o takim promo za bilety do kina.
    Nadto, z tego co wiem, lotowskich kart nie rozdają na prawo i lewo,
    osoba wypełniająca "ankietę", aby dostać tę kartę, musiała podac swój
    numer w Miles/More...Dziwne to, bardzo dziwne. Z drugiej strony nie
    mam powodu, żeby Koledze ie wierzyć. To raczej citkowi przyglądam się
    tu ze zdumieniem.

  • 42. Data: 2009-03-22 14:42:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Mar, 14:41, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:

    > Aż ze zdziwienia usiadłem.. ja rozumiem różne pseudobanki potrafią robic
    > takie akcje, ale Citi?

    Wydaje mi sie ze kiedys slyszalem jak znajomi mowili, ze otrzymujac
    pozegnalny bonus, pracownik Citi podpisuje rowniez kika stroniczek na
    ktorych zobowiazuje sie nigdy nie ujawniac jakichkolwiek informacji
    mogacych przedstawic Firme w zlym swietle.
    Wydaje mi sie tez ze kiedys slyszalem jak znajomi glosno zastanawiali
    sie po co Citi taka klauzula.

    Bez zobaczenia podpisanych dokumentow/umowy mozesz tylko zgadywac co
    sie naprawde stalo - a my razem z Toba. Jezeli na dodatek - jak
    piszesz - karta nigdy nie zostala uzyta ani nawet podpisana, bardzo
    watpie ze Citi bedzie sie chcialo utrudniac znajomej zycie przy
    wyjasnianiu.

  • 43. Data: 2009-03-22 14:43:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > numer w Miles/More...Dziwne to, bardzo dziwne. Z drugiej strony nie
    > mam powodu, żeby Koledze ie wierzyć. To raczej citkowi przyglądam się

    Koleżanka dostała Platynową kartę Citi LOT, a nigdy nie leciała w życiu
    samolotem, tak więc nie wiem czy tak do końca trzeba podać ten numer
    M&M. Dodatkowo w ogóle się tą kartą nie interesuje i w sumie przypadkiem
    odkryłem, iż posiada taką kartę ("no kiedyś dostałam, ale w ogóle nie
    używam").

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2009-03-22 15:12:27
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent szczurwa nadaje:

    > Na marginesie, pierwszy raz słyszę o takim promo za bilety do kina.

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,37461
    11.html
    Banki szukają klientów na karty kredytowe nawet w kinach czy
    przychodniach medycznych
    Maciej Samcik
    2006-11-21

  • 45. Data: 2009-03-22 19:18:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomek Głowacki wrote:

    > Niestety, wprowadziła w błąd. W tym rzecz. Nie było nigdzie mowy o tym,
    > że karta będzie przysłana i będzie wiązało się to z kosztami. Gdyby tak
    > było, to kobieta by tego nie podpisała, mimo wszystko (i wbrew pozorom)
    > jest świadoma tego co robi :)
    >
    > Pomijam aspekt "niezorientowania" w temacie, okej, zdarza się i za błędy
    > się płaci. Tyle, że postępowanie banku jest karygodne. Nie podtyka się
    > ludziom papierów do podpisania... nie każdy musi się we wszystkim
    > orientować i nie każdy porusza się płynnie w tematach okołobankowych.

    Jeśli ta karta rzeczywiście przyszła tylko listem zwykłym, to... nie
    przyszła. Najprościej poinformować bank, że karta nigdy nie dotarła,
    bank wyśle duplikat, a po otrzymaniu go znajoma będzie miała 14 dni (a
    może 10?) na odstąpienie od umowy. Sprawa załatwiona. :-)

    --
    MiCHA

  • 46. Data: 2009-03-22 19:22:41
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    szczurwa wrote:

    > Pozwij mnie o te dwie bańki, zarobię na kosztach sądowych..;-)

    Jak można zarobić na kosztach sądowych?

    > Nawet przyznam, że list dostałem..;-)

    Czyli sam sobie przeczysz. Najpierw twierdzisz, że uważasz, zawieranie
    umów przez brak odpowiedzi za dopuszczalny, a teraz - że jednak w takim
    wypadku udowodnisz brak zawarcia umowy. :-)

    --
    MiCHA

  • 47. Data: 2009-03-22 19:33:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Jak można zarobić na kosztach sądowych?

    Wynagrodzenie pełnomocnika ?

    --
    Mithos

  • 48. Data: 2009-03-22 19:34:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> writes:

    > Jeszcze nie poszliśmy z tym do banku, na razie rzuciłem okiem na te
    > papiery. Umowy po prostu brak, nie ma swojej kopii, ani nic co by sama

    NIe "umowy brak" tylko Twoja znajoma nie ma swojej kopii. Obstawiam, że
    bank ma swoją.
    KJ

    --
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 49. Data: 2009-03-22 20:05:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 20:22, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Jak można zarobić na kosztach sądowych?

    Kumpel będzie mnie reprezentował. Z "bańki" będą niezłe koszty sądowe,
    a tym samym i honorarium adwokackie. Oj, zabalujemy w Bangkoku, że
    hej ..!

    A list przyznam, żeby doprowadzić do sprawy.

  • 50. Data: 2009-03-22 20:05:46
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 20:33, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Wynagrodzenie pełnomocnika ?