eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i KK typu "opt-out"?Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 20:18:11 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <gq62tj$7r4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gq3ccg$ogl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <gq3i2q$q10$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <8...@k...kjonca>
    <2...@p...googlegroups.com>
    <gq592f$eln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <gq59h8$9gv$1@news.wp.pl>
    <gq5a49$f6u$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1237749492 8036 62.121.65.221 (22 Mar 2009 19:18:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Mar 2009 19:18:12 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <gq5a49$f6u$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.19) Gecko/20090105
    Thunderbird/2.0.0.19 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480512
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek Głowacki wrote:

    >> Zlozyla oswiadczenia woli, ze chce karte, a ze to sobie nazywa ankieta
    >> nie ma najmniejszego znaczenia. Chyba ze osoba sprzedajaca karte
    >> wprowadzila ja celowo w blad. Chociaz trudno mowic o bledzie jak ktos
    >> musi podac tak szczegolowe dane...
    >
    > Niestety, wprowadziła w błąd. W tym rzecz. Nie było nigdzie mowy o tym,
    > że karta będzie przysłana i będzie wiązało się to z kosztami. Gdyby tak
    > było, to kobieta by tego nie podpisała, mimo wszystko (i wbrew pozorom)
    > jest świadoma tego co robi :)
    >
    > Pomijam aspekt "niezorientowania" w temacie, okej, zdarza się i za błędy
    > się płaci. Tyle, że postępowanie banku jest karygodne. Nie podtyka się
    > ludziom papierów do podpisania... nie każdy musi się we wszystkim
    > orientować i nie każdy porusza się płynnie w tematach okołobankowych.

    Jeśli ta karta rzeczywiście przyszła tylko listem zwykłym, to... nie
    przyszła. Najprościej poinformować bank, że karta nigdy nie dotarła,
    bank wyśle duplikat, a po otrzymaniu go znajoma będzie miała 14 dni (a
    może 10?) na odstąpienie od umowy. Sprawa załatwiona. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1