eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank nie chce klienta? › Citibank nie chce klienta?
  • Data: 2007-09-12 16:39:51
    Temat: Citibank nie chce klienta?
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Jakies 3 tyg temu zlozylem wniosek o Golda z Citibanku, przez internet.
    Przyjechal przedstawiciel, wypelnilem wniosek. Gdy dzwonilem w zeszlym
    tygodniu dowiedziec sie dlaczego nie zostal jeszcze rozpatrzony dowiedzialem
    sie, ze moj wniosek wplynal 29.08 i maja do 2 tygodni na podjecie decyzji.

    Dwa tygodnie minely dzisiaj, zadzwonilem wiec dzisiaj tylko po to zeby
    dowiedziec sie od innego konsultanta, iz moj wniosek wplynal do nich jednak
    3 wrzesnia, maja wiec jeszcze czas.

    Podziekowalem serdecznie i poprosilem o usuniecie mojego wniosku, jesli nie
    zostanie on do jutra rozpatrzony (przy okazji dowiedzialem sie ze nie jest
    to niestety mozliwe). Jesli to ma byc ta slynna obsluga klienta Citi to ja
    tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego klienta z goldem to nie.


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1