eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank nie chce klienta? › Re: Citibank nie chce klienta?
  • Data: 2007-09-12 20:12:31
    Temat: Re: Citibank nie chce klienta?
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek wrote:
    >
    > Jakies 3 tyg temu zlozylem wniosek o Golda z Citibanku, przez internet.
    > Przyjechal przedstawiciel, wypelnilem wniosek. Gdy dzwonilem w zeszlym
    > tygodniu dowiedziec sie dlaczego nie zostal jeszcze rozpatrzony
    > dowiedzialem sie, ze moj wniosek wplynal 29.08 i maja do 2 tygodni na
    > podjecie decyzji.
    >
    > Dwa tygodnie minely dzisiaj, zadzwonilem wiec dzisiaj tylko po to zeby
    > dowiedziec sie od innego konsultanta, iz moj wniosek wplynal do nich
    > jednak 3 wrzesnia, maja wiec jeszcze czas.
    >
    > Podziekowalem serdecznie i poprosilem o usuniecie mojego wniosku, jesli
    > nie zostanie on do jutra rozpatrzony (przy okazji dowiedzialem sie ze
    > nie jest to niestety mozliwe). Jesli to ma byc ta slynna obsluga klienta
    > Citi to ja tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego klienta z
    > goldem to nie.
    >

    To mnie nie pocieszyles. Do mnie przyjezdza jutro przedstawiciel po
    dokumenty. Zobaczymy czy u mnie rozpatrywanie potrwa tak samo dlugo :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1