  • 1. Data: 2004-12-30 21:11:48
    Temat: Citibank nie uznaje mundurowych
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Cytat za Kartyonline.net:

    Złodziej, bandyta czy choćby drobny hochsztapler - kartę kredytową dostanie
    od ręki. Przedstawiciel służb mundurowych nie ma szans. No, chyba że jest
    strażakiem. - Taka jest polityka banku - tłumaczą pracownicy Citibanku.

    Zgłosił się do nas policjant, który ubiegał się o taką kartę i jej nie
    otrzymał. - Nie rozumiem, dlaczego? Przecież jestem uczciwym obywatelem,
    pracuję i mam chyba dobre zarobki - twierdził.

    Sprawdziliśmy. Zadzwoniliśmy do przedstawiciela banku w Białymstoku. -
    Rozprowadzam karty kredytowe. Trzeba przedstawić tylko zaświadczenie o
    zarobkach i nic więcej. Przez miesiąc można płacić kartą, a na koniec
    oczywiście spłacić kredyt. To proste - wyjaśnił przedstawiciel.

    - Mój mąż jest strażakiem. Czy on też może ubiegać się o kartę? - pytam.
    - To jedyna służba mundurowa, której oferujemy takie karty -
    tłumaczyłprzedstawiciel.
    - Dlaczego?
    - Policjanci czy żołnierze mogą wyjechać do Bośni czy Iraku i wtedy nie
    mamy żadnego zabezpieczenia... - argumentował przedstawiciel banku.

    Dlaczego strażacy są uprzywilejowani? Nasz rozmówca nie umiał odpowiedzieć.
    - Nie rozumiem, dlaczego ?Poranny" się tym interesuje. Nie będę udzielał
    prasie żadnych informacji - mówił.

    Na infolinii banku usłyszeliśmy również, że &acuteosoby karane bez problemu
    otrzymują karty kredytowe. - Trzeba przedstawić zaświadczenie o zarobkach.
    Wystarczy 1230 złotych brutto. Nie ma znaczenia, czy nasz klient był
    karany, czy nie - powiedziała konsultantka.

    Ciekawe czym Citibank jeszcze nas zaskoczy ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-12-30 22:25:41
    Temat: Re: Citibank nie uznaje mundurowych
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message

> [...]
    > karany, czy nie - powiedziała konsultantka.
    >
    > Ciekawe czym Citibank jeszcze nas zaskoczy ;)

    CIekawe czym niektore osoby jeszcze nas zaskocza. Propozycja sprawdzania czy
    ktos byl karany jest troche smieszna. Juz sobie wyobrazam jak to tlumy
    potencjalnych klientow beda stac w kolejkach przed biurami Krajowego
    rejestru Sadowego zeby przestawic bankowi swiadectwo o 'niekaralnosci' ;).
    Aha, ciekawe skad zdobili karty niektorzy policjanci... Hm... czysby
    poslugiwali sie jakimis atrapami? ;) A moze rzeczywistosc jest nieco
    bardziej skomplikowana niz to zostalo przedstawione...

    Maciej

  • 3. Data: 2004-12-31 07:06:01
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
> [...]
    > otrzymał. - Nie rozumiem, dlaczego? Przecież jestem uczciwym obywatelem,
    > pracuję i mam chyba dobre zarobki - twierdził.
    [ciach]
    Spójrz na to z innej strony: Citi dba o to aby ta grupa zawodowa nie
    popełniła błędu i nie zrobiła sobie KK w Citi...

    pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 4. Data: 2004-12-31 07:31:20
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > problemu

    > CIekawe czym niektore osoby jeszcze nas zaskocza. Propozycja sprawdzania

    Przepraszam, ale o co chodzi. Jeśli byłbym policjantem, któremu Citi nie
    chciałby wydać karty poszedłbym do innego banku - bez łaski. Ani bank nie ma
    obowiązku wydawania mi karty, ani mnie nikt nie zmusza, żebym z niej
    korzystał. Wydaje mi się, że Pan Władza z łatwością znajdzie kartę dla
    siebie i to z korzystniejszymi warunkami niż ta z CITI.