  • 1. Data: 2004-12-30 16:50:49
    Temat: Internet nie w Polsce
    Od: "PODGIKSP" <p...@w...pl>

    Witam,
    proszę o radę co zrobić aby bezpiecznie i sprawnie kupować w Internecie za
    granicą.
    Czytałem o kilku rozwiązaniach ale dotyczą one głównie polskiego Internetu i
    na dodatek sklepów które mają jakieś porozumienie z danym bankiem w tej
    sprawie.

    Potrzebuję jakiegoś najlepiej zaufanego elektronicznego pośrednika, do
    którego wpłacał bym np. 100EUR bezpośrednio przed zakupem też na 100EUR. I
    abym nie musiał podawać swoich danych osobowych tam gdzie kupuję tylko numer
    takiego pośrednika.

    Wiem, że kombinuje i za dużo oczekuje, ale może coś wiecie na ten temat.