  • Data: 2003-04-23 10:12:54
    Temat: Citibank - niepozadany prezent :-/
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Dostałem miły list z CitiBanku, że podwyższają mi od przyszłego miesiąca
    limit na karcie kredytowej. Tymczasem ja świadomie od kilku lat utrzymuję
    limit na pewnym, dla mnie wystarczającym poziomie i nie chcę go zwiększać,
    m.in. dlatego, że w ten sposób pogarszam sobie zdolność kredytową.
    Czy bank może tak sam z siebie przyznawać mi kredyt, o który się nie
    ubiegam?

    Pozdrawiam,
    BaLab