  • 21. Data: 2007-01-25 13:02:36
    Temat: Re: Citibank - wymagania odnosnie KK, moze mbank ?
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > jezeli nominalne dochody faktycznie sa wysokie to rozwiazaniem jest
    > private banking, ale koszty wielokrotnie przewyzszylyby korzysci...

    tez juz pisalem
    poza tym chce tylko KK
    zwykla, nie zlota, z normalnym limitem, moze byc nawet 2-3kpln
    :)

    jak widzicie, wymagania mam naprawde minimalne

    M.

  • 22. Data: 2007-01-25 13:02:49
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Mithos* na tej grupie:

    > Ziew. Dla mnie to jest fast-food miedzy bankami. Firma dla klienta,
    > ktory ma zerowe oczekiwania, zerowe wymagania i nie potrzebuje nic
    > powaznego zalatwic. Aczkolwiek eMax+ jest niezly i tez uzywam.

    (...)

    > Nie wystarczy. Jestem klientem mBanku od kilku lat i przy
    > powazniejszych sprawach zawsze sa problemy.

    Ja w tych dwóch zdaniach czegoś nie rozumiem, różnicy znaczy się.
    BTW: jakie to wymagania i oczekiwania miałby mieć klient, żeby
    zweryfikować Twój pogląd? O co dokładnie Ci chodzi?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2007-01-25 13:03:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Swietochowski wrote:
    [...]

    > oj, nie tylko w citi, nie tylko :)

    Może zadzwoń do Mille. Ja też jestem "innny" a nic ode mnie nie chcieli.
    W Twoim przypadku problemem może być .... brak wcześniejszych kredytów
    (== dziewicza historia w BIK) ale ... może sie uda.

    KJ

  • 24. Data: 2007-01-25 13:10:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > tez juz pisalem
    > poza tym chce tylko KK
    > zwykla, nie zlota, z normalnym limitem, moze byc nawet 2-3kpln
    > :)
    >
    > jak widzicie, wymagania mam naprawde minimalne

    dokladnie tak jak piszesz i przez to jestes dla banku wysoce podejrzanym
    klientem wysokiego ryzyka...

    moze postaraj sie o rentę inwalidzką? w banku bedziesz miał łatwiej... ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2007-01-25 13:15:58
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marcin Swietochowski napisał(a):
    > zwykla, nie zlota, z normalnym limitem, moze byc nawet 2-3kpln
    > :)
    >
    > jak widzicie, wymagania mam naprawde minimalne

    To moze chciej Golda z limitek >=10kpln, bedziesz bardziej wiarygodny ;)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 26. Data: 2007-01-25 13:20:44
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > To moze chciej Golda z limitek >=10kpln, bedziesz bardziej wiarygodny ;)

    cholera
    nie pomyslalem
    wtedy przelaczaja do madrzejszego ;)

    ale chyba skorzystam z rady i zadzwonie do mille
    coby pozniej nie narzekac chociazby ;)

    M.

  • 27. Data: 2007-01-25 13:42:00
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Swietochowski wrote:

    > nie pcham sie tam gdzie mnie nie chca :)
    > maja mi laske robic, to sobie pojde gdzie indziej
    > wezma pod uwage wplywy na konto i moze bedzie lepsze podejscie
    > a jak nie, to bez KK tez sobie poradze, dotad sobie dobrze radzilem
    > to i dalej dam rade :)

    W sumie to masz rację nie chcą ich sprawa. Tak jak napisali koledzy może
    sprawdź jeszcze mille ja aż tak dobrze nie siedzę w tych wszystkich
    haczykach kto gdzie lepszy, kto gdzie gorszy. Jedyne co powiem to citi
    mi podpasowało bo zero problemów i papierów przy dużej szybkości
    działania czyli całkiem odwrotnie niż w multi dlatego dalej nie
    szukałem. Daj znać czy w końcu jakiś bank wręczy KK "podejrzanemu"
    kilentowi ;)

    Powodzenia życzę i nie dziękuj!

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 28. Data: 2007-01-25 13:54:50
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

> [...]
    > działania czyli całkiem odwrotnie niż w multi dlatego dalej nie
    > szukałem. Daj znać czy w końcu jakiś bank wręczy KK "podejrzanemu"

    wiesz, tez w tym nie siedze :)
    generalnie za citi nie placze, bo to bank ktory tragicznie stoi
    pod wzgledem bezpieczenstwa i ochrony danych klientow
    ze akurat siedze w branzy IT, to conieco wiem na ten temat

    poki co moim faworytem jest mbank
    niskie koszty, maja KK, aczkolkwiet tu tez bedzie ciezko, bo KK plaska,
    to chyba glupi pomysl... a zwykla juz dochod netto 1,5k , znowu za
    biedny jestem ;)

    M.

  • 29. Data: 2007-01-25 14:24:00
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > pod wzgledem bezpieczenstwa i ochrony danych klientow
    > ze akurat siedze w branzy IT, to conieco wiem na ten temat

    No to akurat profesję mamy podobną i to bardzo :) O tych włamaniach do
    citi to głównie zawsze piszą w kontekście USA i nie ma się co dziwić bo
    to chyba jeden z największych banków - coś jaki IE :] U nas też coś było
    ale nie pamiętam dokładnie co a na google nie mam czasu. Z moich
    obserwacji to niezłe jest BPH pamiętam jak byłem ich klientem i
    zmieniali system to były dopiero szopki. A jak po roku czasu, bo
    wysłałem wtedy list do administratora sieci w swoim oddziale, dostałem
    od niego maila z stylu "wyślij go do 25 osób to dostaniesz telefon
    komórkowy nokia czy tam erricson - tylko uważaj bo oni śledzą wszystkie
    maile i sprawdzają!" a później przez cały dzień chyba od wszystkich osób
    w oddziale funkcja w OT "odpowiedz wszystkim" :/ to dopiero wymiękłem.

    > poki co moim faworytem jest mbank
    > niskie koszty, maja KK, aczkolkwiet tu tez bedzie ciezko, bo KK plaska,
    > to chyba glupi pomysl... a zwykla juz dochod netto 1,5k , znowu za
    > biedny jestem ;)

    Mam tam konto głównie do allegro i wypłacania kasy i do tego się na
    pewno nadaje.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 30. Data: 2007-01-25 14:39:37
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

> [...]
    > to chyba jeden z największych banków - coś jaki IE :] U nas też coś było
    > ale nie pamiętam dokładnie co a na google nie mam czasu. Z moich

    oj, nie tylko w USA, nie tylko....
    na ktorejs z ost. konferencji odnosnie security
    zdaje sie confidence byl temat bezpieczenstwa w bankach
    i jakos najwiecej sie mowilo o citibanku, np. ze gdzies tam zginela
    tasma z backupem ilus milionow transakcji klientow, po chyba miesiacu
    ktos sie zorientowal ze zginela i warto moze by klientow powiadomic
    ze ww. dane mogly wyplynac...
    takich historii jest tyle ze nie warto tutaj zanudzac
    no i zenujacy system bankowy z nr karty i pinem jako haslo
    to sie juz chyba zmienilo, ale byli bodajze ostatni ktorzy poprawili
    bezpieczenstwo...

    > maile i sprawdzają!" a później przez cały dzień chyba od wszystkich osób
    > w oddziale funkcja w OT "odpowiedz wszystkim" :/ to dopiero wymiękłem.

    no wiesz
    bepehaha...
    mialem tez do czynienia z ich systemem w javie, co sie ludzie oku...
    pol biedy jak ktos nie umial sobie poradzic z java, gorzej jak musial
    miec do czegos tam inna, a do bph inna
    i badz to madry ;)

    > Mam tam konto głównie do allegro i wypłacania kasy i do tego się na
    > pewno nadaje.

    tez o tym pomyslalem, wiekszosc ludzi na allegro ma wlasnie mbank
    to bede mial przelew gratis, tu zloty, tam zloty i sie uzbiera :)

    M.