  • 31. Data: 2007-01-25 14:58:39
    Temat: Re: Citibank - wymagania odnosnie KK, moze mbank ?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Swietochowski wrote:

    > tez o tym pomyslalem, wiekszosc ludzi na allegro ma wlasnie mbank
    > to bede mial przelew gratis, tu zloty, tam zloty i sie uzbiera :)

    Odbiegając już całkiem od tematu KK to tandem inteligo/mbank jest chyba
    najlepszy dla allegro. Jak inteligo masz bez debetówki to chyba Ciebie
    nic nie kosztuje. W mbanku to samo tylko, że masz debetówkę. Te dwa
    konta dają ci z mojego doświadczenia jakieś 60-80% szansy że trafisz
    przy zakupie na allegro na przelew do któregoś z nich.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 32. Data: 2007-01-25 16:54:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 25 Jan 2007 14:54:50 +0100, w <epacrr$mdl$1@opal.futuro.pl>, Marcin
    Swietochowski <d...@u...pl> napisał(-a):

    > poki co moim faworytem jest mbank
    > niskie koszty, maja KK, aczkolkwiet tu tez bedzie ciezko, bo KK plaska,
    > to chyba glupi pomysl... a zwykla juz dochod netto 1,5k , znowu za
    > biedny jestem ;)

    Może dostaniesz w ramach promocji "karta za podpis". Ja dostałem, a na konto
    nie wpływa nic co miałoby jakikolwiek związek z pensją.

  • 33. Data: 2007-01-25 17:17:29
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

> [...]
    > konta dają ci z mojego doświadczenia jakieś 60-80% szansy że trafisz
    > przy zakupie na allegro na przelew do któregoś z nich.

    mam debetowke, kosztuje 0.99/mies i wyplacasz kase w kazdym bankomacie
    pkobp, co jest duza zaleta, w dodatku zaplacisz w kazdym miejscu w
    internecie, jak dla mnie b. dobra karta
    na allegro tak jak mowisz, tyle ze procentowo oceniam na 80-90 ;)

    M.

  • 34. Data: 2007-01-25 17:21:03
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > Może dostaniesz w ramach promocji "karta za podpis". Ja dostałem, a na konto
    > nie wpływa nic co miałoby jakikolwiek związek z pensją.

    o widzisz, pokrotce przejrzalem i to by mi pasowalo
    limit jakikolwiek, nie bede robil wielkich zakupow
    potem pewnie sami beda chcieli podniesc, damy rade ;)

    M.

  • 35. Data: 2007-01-25 17:53:11
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:epa5ug$2518$2@news2.ipartners.pl, *Krzysztof* wrote:

    > A probowales ja dostac? Wtedy dopiero zacznie sie papierkologia i
    > okaze sie, ze jednak tylko podpis nie wystarczy...

    Bzdura :)
    Sprawdzone.
    Karta za podpis dziala.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 36. Data: 2007-01-26 09:09:51
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    > A probowales ja dostac? Wtedy dopiero zacznie sie papierkologia i okaze
    > sie, ze jednak tylko podpis nie wystarczy...

    Ja dostalem i nie wymagali zadnego dodatkowego papierka.

  • 37. Data: 2007-01-26 14:54:10
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > Może zadzwoń do Mille. Ja też jestem "innny" a nic ode mnie nie chcieli.
    > W Twoim przypadku problemem może być .... brak wcześniejszych kredytów
    > (== dziewicza historia w BIK) ale ... może sie uda.

    mille jest lepszy, bo zaproponowal az vise electron
    niestety, nie bylem zainteresowany :)
    mimo wszystko mial lepsza propozycje niz citibank, wiec ma u mnie plus
    zobaczymy co mi zaproponuje mbank

    M.

  • 38. Data: 2007-01-26 15:46:46
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Swietochowski wrote:

    > mimo wszystko mial lepsza propozycje niz citibank, wiec ma u mnie plus
    > zobaczymy co mi zaproponuje mbank

    Oj coś czuję, że bez "hakowania" się nie obejdzie żebyś mógł dostać KK.
    No ale poczekajmy na mbank.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 39. Data: 2007-01-26 16:06:55
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > Oj coś czuję, że bez "hakowania" się nie obejdzie żebyś mógł dostać KK.
    > No ale poczekajmy na mbank.

    alez oczywiscie ze sie obejdzie :)
    dotad zylem bez karty moge zyc nadal :)
    poza tym, zawsze moge podpisac nowa umowe na czas nieokreslony na
    2k brutto, po miesiacu ja zmienic
    tylko po co ?
    i tak juz uchodze za kombinatora ;)

    M.

  • 40. Data: 2007-01-26 20:30:56
    Od: Ra <...@s...pl>

    Marcin Swietochowski napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zaczalem pare dni temu watek o KK w Inteligo
    > Jestem po rozmowie z konsultantka, oczywiscie oddzwonila nie w tych
    > godzinach co trzeba, ale w sumie rozmowa byla rzeczowa ;)
    >
    > Po krotkiej rozmowie pani stwierdzila ze mam za male zarobki
    > bo najnizsza krajowa ;)
    dochody też nie gwarantują dostania karty, teraz jest chyba jakiś okres
    promocyjny ale mi parę m-cy temu pani powiedziała że trzeba miec dochody
    min 5tys brutto, mam sporo większe i mimo tego musiałem wziąc kk w innym
    banku