    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Co mnie ruszyło w ostatnich dniach.
    Date: Thu, 21 Jul 2011 20:44:34 +0200

    1. Właśnie się chlopaki w USA dogadują w sprawie zwiększenia limitu
    zadłużenia. Coś im to nie idzie ale pewnie się dogadają. Bo jak straszą
    wielcy ekonomiści to by była niewyobrażalna katastrofa. A ja tak sobie
    myślę, że koońca świata by nie było gdyby paru właścicieli obligacji
    poczekało sobie trochę dłużej na swoje odsetki.

    2. W EU pitolą, ze zapłacą rachunki za Grecję ale coś im też nie idzie. I
    też sobie tak myślę, że będą tak długo zwlekać aż banki pozbędą się tych
    greckich obligacji a wtedy Angela i Sarkozy stwierdzą jednomyślnie, że
    jednak lepsze będzie dla Greków bankructwo. Ot i bzines się kręci a po nas
    choćby potop.

    3. Na koniec - mniej ważna uwaga z naszego podwórka dot. propozycji naszych
    wybrańców narodu aby natychmiast postrzymać banki przed... gnębieniem
    spreadami i prowizjami biednych posiadaczy kredytów hipotecznych we franku.
    To dziwne, że przez tyle lat Sejm nie potrafi uchwlić sensownego prawa o
    ruchu drogowym, na skutek czego kilkaset osób rocznie idzie do piachu, ale
    reakcja na franka jest natychmiastowa i jednomyślna. I też mnie takie
    glupie myśli nachodzą, że wartoby policzyć ilu naszych wybrańców osobiście
    posiada rezydencje kupine za owe kredyty.