  • Data: 2005-03-04 08:24:10
    Temat: Co pozwala uciec przed belkowym?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Obecnie mam polisę na życie z funduszem - w Hestii. Wiem teraz że to było
    nienajlepsze rozwiązanie, ale gdy je wybierałem lata temu - wydawało się być
    całkiem sensowne. Niestety, złodzieje z rządu postanowili że dodatkowo
    ukradną mi przy wypłacie 20%... Krótko mówiąc - zdaje się, że mimo strat
    jedyne sensowne co mogę zrobić to natychmiast zerwać. Czy dobrze mówię?

    Wiele razy przewijał się tu temat funduszy inwestycyjnych i rachunków
    systematycznego oszczędzania - czy stosują jakieś kruczki dzięki którym
    można uciec od złodziejskiego podatku?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944