  • Data: 2003-02-26 08:17:45
    Temat: Co prawda nie bank ale sytuacja podobna
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Do tej pory tu nie pisalem, chociaz czytam grupe juz od jakiegos czasu.
    Wielu z was pisalo tu o "pamietliwosci" bankow przysylajacych rozne rzeczy
    (np. nowe numery konta) mimo zamkniecia rachunku. Moja sytuacja jest
    podobna, ale nie dotyczy banku.

    Jakis czas temu prowadzilem dzialalnosc gospodarcza, polegajaca na uslugach
    projektowych. Ale w rok po jej rozpoczeciu dostalem dobry etat i firme
    wyrejestrowalem.
    Wczoraj dostalem z Wojewodzkiego Urzedu Statystycznego (to ci, ktorzy daja
    numer REGON) formularz "Sprawozdanie z dzialalnosci gospodarczej za 2002r."
    do wypelnienia i odeslania.

    Pytanie: ile lat temu wyrejestrowalem dzialalnosc?
    Odpowiedz po poludniu, chyba ze ktos wczesniej poda prawidlowa odpowiedz.

    I jeszcze jedno: odeslac z sugestia zeby sobie wsadzili w ... *.*
    (niepotrzebne skreslic)?
    Wyrzucic do kosza?
    Jak nie wypelnie i nie odesle to moga cos mi zrobic?

    Pozdrawiam,
    TOMEK