eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo robi stroz nocny w Toyota BankCo robi stroz nocny w Toyota Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: quwert <q...@x...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co robi stroz nocny w Toyota Bank
    Date: Thu, 29 Nov 2007 23:14:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs36495.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1196374400 9461 91.94.14.173 (29 Nov 2007 22:13:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Nov 2007 22:13:20 +0000 (UTC)
    X-User: quwert
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:431329
    [ ukryj nagłówki ]

    Odpisuje na skargi klientów
    23 listopada zadałem pytanie o powód niezamknięcia rachunku
    28 listopada otrzymałem jakże treściwą odpowiedź:

    > Szanowny Panie

    > Uprzejmie informuję, iż Pana wiadomość została przekazana do właściwej jednostki
    Banku.
    > Uprzejmie proszę o cierpliwość. Odpowiedź zostanie wysłana tak szybko,
    > jak tylko będzie to możliwe.

    > Z serdecznymi pozdrowieniami
    > Toyota Bank

    I teraz przez dwa-trzy miesiace "własciwa jednostka Banku" będzie pisała
    kilku zdaniową odpowiedź.

    Konto zakładałem 4 miesiąca zamykam dwa miesiace czyli jeszcze trochę
    pokoresponduję z cieciem.

    A za konto i tak tandeciarzą nie zapłace!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1