  • 11. Data: 2003-09-30 15:24:51
    Temat: Re: Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy są OK ?
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    news:3dd0.0000046f.3f799c5a@newsgate.onet.pl...

    > Zagwarantujesz, że za 15 lat w PKO BP będzie oprocentowanie < 6,5%???
    > W kredycie Pola masz taka pewność/gwarancję. I to jest jego duży PLUS

    wiesz gdzie ja mam te gwarancje...?
    nie? to Ci powiem: tam gdzie jego obietnice autostrad

    Grzegorz

  • 12. Data: 2003-09-30 15:25:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Moze Ty przeliczysz ile będzie kosztował kredyt Pola a ile PKO BP?
    >
    > Oprocentowanie: Pola 6,5% - PKO BP od 6,39%
    > Pol gwarantuje to a PKO BP nie gwarantuje niczego
    > i taka jest róznica - ty analfabeto ekonomiczny

    Kredyt PKO BP mozesz splacic wczesniej, Pola - kosztuje to zbyt wiele.
    Co do epitetow - nie chce mi sie ciebie plonkowac, ale nie chce mi sie z
    Toba dyskutowac...
    P.S. Popatrz na tych analfabetow.... LOL
    http://prnews.pl/html.php/display?article=2722

  • 13. Data: 2003-09-30 15:30:05
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

    > nie? to Ci powiem: tam gdzie jego obietnice autostrad
    >
    > Grzegorz

    Byc moze Ty masz stała stope oprocentowania kredytu w d...
    ale to tylko twoja subiektywna ocena...
    Gdyby porównywac obiektywnie kredyt Pola i inne kredyty hipoteczne
    na okres _25_lat_ to okazałoby się, ze nia ma z czym porównywać...
    Żaden bank nie ma takiego kredytu w ofercie
    Zapytajcie bankowych ekonomistów dlaczego...?
    Janek

  • 14. Data: 2003-09-30 15:34:58
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

    wiesz co..
    Te twoje strony i Ty sam nie jesteś obiektywny.
    widzę jakiś artukuł o promocji w pko bp
    a nad tym jakieś reklamy banków (za kasę)
    pytanie czy bierzesz kasę od nich za reklamę czy za artykuł?
    janek

  • 15. Data: 2003-09-30 15:40:28
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > Byc moze Ty masz stała stope oprocentowania kredytu w d...
    > ale to tylko twoja subiektywna ocena...

    nie w d...
    tylko tam gdzie autostrady, a moja d... nie pomiesci 550 km autostrad

> [...]
    > Żaden bank nie ma takiego kredytu w ofercie
    > Zapytajcie bankowych ekonomistów dlaczego...?

    ok, pogadamy za 10 lat i porownamy
    prawdopodobnie bede zadowolony, ze splacilem caly kredyt
    bez dodatkowych kosztow a Polowcy beda jeszcze szczesliwymi
    posiadaczami kredytu oprocentowanego 50% wiecej niz
    srednia oferta na rynku

    Grzegorz

  • 16. Data: 2003-09-30 15:41:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > widzę jakiś artukuł o promocji w pko bp
    > a nad tym jakieś reklamy banków (za kasę)
    > pytanie czy bierzesz kasę od nich za reklamę czy za artykuł?

    Poczytaj - reklamy sa za free tam umieszczane (partnerow - nie ma tam
    reklamy PKO BP, ani KB), a caly serwis jest niekomercyjny i zadnej kasy
    (niestety ;) z reklamy nie dostalem i pewnie nie dostane, bo taki jest
    charakter serwisu.
    co do artykulu, masz na dole zrodlo - akurat jeszcze dziala:
    http://www2.gazeta.pl/dom/1,22106,1528144.html

    No i najwazniejsze - powiedz mi DLACZEGO klienci nie korzystaja z tego
    kredytu? Moze masz dostep do Gazety Bankowej - tam jest inny artykul na
    temat tej genialnej oferty.

    Prawda jest taka, ze wchodzimy do UE. I 25 lat to baaaardzo dlugi okres.
    PKO BP gwarantuje, ze oprocentowanie bedzie powiazane ze stopa WIBOR i ze
    mozna ten kredyt splacic wczesniej tak BTW.
    Zreszta EOT, bo zaczynasz trollowac

  • 17. Data: 2003-09-30 15:43:05
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

> [...]
    > widzę jakiś artukuł o promocji w pko bp
    > a nad tym jakieś reklamy banków (za kasę)
    > pytanie czy bierzesz kasę od nich za reklamę czy za artykuł?

    ROTFL ;-)
    z choinki sie zerwales?
    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&oe=UTF-8&q=kredyt+pola
    ciekawe kto ich wszystkich sponsoruje?

    Grzegorz

  • 18. Data: 2003-09-30 15:54:28
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > bez dodatkowych kosztow a Polowcy beda jeszcze szczesliwymi
    > posiadaczami kredytu oprocentowanego 50% wiecej niz

    Myslisz, ze wtedy kredyt na mieszkanie bedzie jakies 3%??
    Trochę optymistyczna prognoza.
    Poza tym mówimy tutaj o kredycie nie na 10lat a na 25
    W Polsce nie ma jeszcze zwyczaju brać kredyt na tak długi okres czasu
    i dlatego jest to wielki MINUS kredytu Pola. Jest niedopasowany
    do zwyczajów panujacych tutaj.
    Janek

  • 19. Data: 2003-09-30 15:56:32
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > bez dodatkowych kosztow a Polowcy beda jeszcze szczesliwymi
    > posiadaczami kredytu oprocentowanego 50% wiecej niz

    niekoniecznie
    patrzysz co sie dzieje z nasza waluta ?
    wiesz co by bylo w przypadku kryzysu finansow?
    i dalszego spadku wartosci zlotowki ?
    droga do inflacji nawet 30 % rocznie staje sie otwarta !
    pomysl tez o tym ze lepiej sie splata taki kredyt o stalym % przy wysokiej
    inflacji

    PiotR

  • 20. Data: 2003-09-30 16:02:30
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > Myslisz, ze wtedy kredyt na mieszkanie bedzie jakies 3%??

    4%
    50% z 4% = 2%
    4%+2% = 6%

    > Trochę optymistyczna prognoza.
    > Poza tym mówimy tutaj o kredycie nie na 10lat a na 25

    mam kredyt na 25 lat
    ale jezeli nic mnie to nie bedzie kosztowalo to chetniej splace go wczesniej
    po co mam go kisic przez 25 lat

    > W Polsce nie ma jeszcze zwyczaju brać kredyt na tak długi okres czasu
    > i dlatego jest to wielki MINUS kredytu Pola. Jest niedopasowany
    > do zwyczajów panujacych tutaj.

    patrz wyzej

    Grzegorz