  • 1. Data: 2005-05-24 14:47:58
    Temat: Co sądzicie o EuroBanku?
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    Witam

    Posiadam konto osobiste w mBanku, nie narzekam na niego... jednakże
    chciałbym mieć jeszcze jedno konto w którym mógłbym zakładać sensowne lokaty
    i myślę, że pod tym względem EuroBank jest dość dobry, jak sądzicie?
    Potrzebuję poprostu czegoś na co wpłacę kilka tyś. złotych nadwyżki na
    rozsądny % (bo resztę i tak będę miał w SFI mBanku).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-24 15:11:26
    Temat: Re: Co sądzicie o EuroBanku?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 16:47:58 +0200, Paweł napisał(a):

    > Posiadam konto osobiste w mBanku, nie narzekam na niego... jednakże
    > chciałbym mieć jeszcze jedno konto w którym mógłbym zakładać sensowne lokaty

    no tak, bo wiekszosc lokat oferuje duzo atrakcyjniejsze od emaxplusa
    oprocentowanie i warunki wyplacania pieniedzy

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-05-24 19:40:46
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym mieć jeszcze jedno konto w którym mógłbym zakładać sensowne
    > lokaty i myślę, że pod tym względem EuroBank jest dość dobry, jak

    mi jakoś nie odpowiada to stoisko na środku marketu, mało prywatnosci, a
    ile dostane więcej ?
    I ile musisz chodzić by odebrać , założyć ? Szkoda czasu.
    Wole SFI.

  • 4. Data: 2005-05-24 19:52:07
    Od: "ali" <m...@w...pl>

> [...]
    > Potrzebuję poprostu czegoś na co wpłacę kilka tyś. złotych nadwyżki na
    > rozsądny % (bo resztę i tak będę miał w SFI mBanku).
    Co masz na mysli piszac sensowne lokaty? Oprocentowanie?
    Patrze na tabele oprocentowania lokat na 12 miesiecy i wiecej i w eurobanku
    wynosza 5,35 5,45 5,5%, ostatnie dla lokat > 50000 zl. Nie wiem czy sens dla
    0,4 punktu procentowego ( na emaxie przynajmniej narazie 5% mamy i wiesza
    swobode w korzystaniu ze srodkow), jak dla mnie eurobank jest topornym
    bankiem i niemam dobrego zdania o nim, dwa tygodnie temu zamknalem rachunek
    ktory otworzylem jak powstawali bo informowali ze dostep internetowy bedzie
    za trzy miesiace, minelo dwa lata i o dostepie przez internet nikt nie
    slyszal.
    Jak masz srodki ktroe chcesz tryzmac na lepej oprocentowanych
    papierach/lokatach( Chodz przy obecnych stawkach to sa dziesiatki punktow
    procentowch, dla bezpiecznych lokat kapitalu. ) to mzoe po prostu obligacje
    skarbowe, zakup przez internet bez zbednych formalnosci.

    ali

  • 5. Data: 2005-05-24 19:55:54
    Od: "ali" <m...@w...pl>

    Widze ze na 6 miesiecy tez jest > 5%

    ali

  • 6. Data: 2005-05-25 19:20:38
    Od: Paweł <p...@g...pl>

> [...]
    > obligacje
    > skarbowe, zakup przez internet bez zbednych formalnosci.

    A gdzie kupić obligacje przez Internet?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-05-25 19:35:57
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Paweł wrote:

    > A gdzie kupić obligacje przez Internet?

    http://www.obligacjeskarbowe.pl lub Inteligo

    Michał

  • 8. Data: 2005-05-25 19:40:47
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > A gdzie kupić obligacje przez Internet?

    Dwie możliwośći:

    - z inteligo (bezpośrednio z aplikacji, zakładka Inwestycje)
    - via internetowa aplikacja BDM