  • 1. Data: 2005-05-24 11:18:41
    Temat: ING BSK ONLINE - lezy
    Od: "JB" <j...@t...to.o2.pl>

    qrde ....

  • 2. Data: 2005-05-24 11:24:31
    Temat: Re: ING BSK ONLINE - lezy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    JB said the following On 2005-05-24 13:18:

    >qrde ....

    SOA#1
    natomiast faktycznie zaobserwowałem, że dość często (być może zawsze)
    leży w okolicach ksiegowania przychodzących eliksirów.

    KJ

  • 3. Data: 2005-05-24 12:16:31
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 13:24:31 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > SOA#1
    > natomiast faktycznie zaobserwowałem, że dość często (być może zawsze)
    > leży w okolicach ksiegowania przychodzących eliksirów.

    lekki off-topic, ale system podgladania stanu rachunku ing ofe chyba wiecej
    lezy niz dziala (przynajmniej wtedy, kiedy ja sie probuje do niego dobijac)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl