  • 11. Data: 2009-07-06 17:46:26
    Temat: Re: Co sie dzieje z KGHMem?
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    > jedno ale, dywidenda jest ratalna; 16.07 bodajze 7, reszta w grudniu.

    Wyplata dywidendy jest ratalna, ale dzien przyznania dywidendy jeden.

    Flyte

  • 12. Data: 2009-07-06 18:09:13
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    skoro cos kosztowalo dwadziescia kilka zlotych to 50 pln to juz 100% zysku,
    malo?

    IWSP

  • 13. Data: 2009-07-06 20:28:09
    Od: karol <k...@k...pl>

    Ireneusz Wik pisze:
    > skoro cos kosztowalo dwadziescia kilka zlotych to 50 pln to juz 100% zysku,
    > malo?
    >
    > IWSP

    I przeciez o to tu chodzi.
    Zauwaz, ze kiedys kosztowalo nawet 122

  • 14. Data: 2009-07-07 10:16:35
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > O co tam chodzi?

    Skonczyl sie trend wzrostowy.

  • 15. Data: 2009-07-09 11:16:49
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    karol wrote:

    > Przeciez zaraz bedzie dywidenda, mysliscie ze ktos celowo obniza wartosc
    > waloru, by potem tuz przed terminem wykupic duza czesc akcji?

    Ja nie mam ogólnie doświadczenia w takich numerach, więc może ktoś mi
    wytłumaczy co z grubsza wydarzy się w poniedziałek. Ceny będą szły jak
    szalone w górę, bo każdy będzie chciał się załapać na kawałek tortu, po
    czym wszyscy wieczorem ustawią sprzedaż PKC na otwarciu i we wtorek ceny
    spadną o kilkadziesiąt procent? Czy może przesadzam?

    Może to dobra okazja żeby otworzyć krótkie pozycje na kontrakty na KGHM w
    poniedziałek o 16?