  • 11. Data: 2008-10-23 10:42:54
    Temat: Re: Co się dzieje z Polbankiem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Najciekawsze jest to, że można wpłacić w banku, iść do galerii (z
    > bankomatem Euronetu) pobrać i wpłacić do kasy banku. Przy grubszej
    > kwocie nawet się opłaca. :)

    nie rozumiem

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 12. Data: 2008-10-23 10:48:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 10:42:54 +0000, Budzik napisał(a):

    > nie rozumiem

    Popołudniowe wypłaty z euronetu są liczone do odsetek z datą następnego
    dnia. Klasyczny oscylator. Podobnie jak w Inteligo, tylko oprocentowanie
    wyższe. "Bagsik i S-ka" też wykorzystywali ten efekt, tylko na nieco
    większą skalę. Jak to sie skończyło, to chyba wiesz.

  • 13. Data: 2008-10-23 12:25:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" gdpkpm$kei$...@n...onet.pl

> [...]
    > wyższe. "Bagsik i S-ka" też wykorzystywali ten efekt, tylko na nieco
    > większą skalę. Jak to sie skończyło, to chyba wiesz.

    Nie wiem, jak teraz, ale niedawno nie tyle popołudniowe, co w ogóle
    wypłaty z takiego bankomatu obciążały konto dopiero po kilku dniach.

    Oscylator Bagsika wykorzystywało ,,pół miliona'' Polaków niejako siłą ;)
    rzeczy -- czek potwierdzony nie obciążał od razu konta (potwierdzenie było
    ważne 30 dni) a był równoważny gotówce w chwili wystawienia potwierdzenia.
    Jednocześnie miałeś pieniądze w kieszeni (w postaci takiego czeku) i na
    koncie (zazwyczaj subkoncie) gdzie procentowały, zazwyczaj bardzo korzystnie.

    Bagsik nie z powodu oscylatora wszedł w konflikt z prawem. :)

    Oscylator nie tylko był dozwolony prawnie, ale wręcz nie można było z niego
    nie korzystać przy płaceniu czekami potwierdzonymi, a był to bodaj jedyny
    sposób płacenia ,,dużych'' pieniędzy w Polsce w tamtych czasach.

    I dziś można korzystać z tego ,,dobrodziejstwa'' -- Polbank przecież nie
    zabrania pobierania pieniędzy w galeriowych bankomatach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2008-10-23 13:06:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 14:25:24 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nie wiem, jak teraz, ale niedawno nie tyle popołudniowe, co w ogóle
    > wypłaty z takiego bankomatu obciążały konto dopiero po kilku dniach.

    Wczorajsza wypłata z godz 11.30 zaksięgowana tego samego dnia.

  • 15. Data: 2008-10-23 13:48:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" gdpst2$bud$...@n...onet.pl

    > Wczorajsza wypłata z godz 11.30 zaksięgowana tego samego dnia.

    To fatalnie... I po co ten cały Bagsik to nagłaśniał?... ;)

    -=-

    Ja raz zabrałem w galerii z euronetowego bankomatu i wpłaciłem tuż
    obok na konto w Eurobanku. I miałem podwójne oprocentowanie przez
    kilka dni. Ale Bóg mnie pokarał, bo zabelkowałem przez jakąś
    nieuwagę... A teraz w Polbanku marnuje się miejsce bezbeleczne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2008-10-23 14:06:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No teraz zajęci są przelewami weekendowymi ;-)
    http://wyborcza.pl/1,75248,4190090.html
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-10-23 14:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" gdq0bc$spu$...@n...wp.pl

    > No teraz zajęci są przelewami weekendowymi ;-)
    > http://wyborcza.pl/1,75248,4190090.html

    I po co brzdąkać, że w Polbanku przelewy nie chodzą?...

    Pan Paweł w piątek i sobotę zlecał przez internet przelewy
    z konta osobistego na oszczędnościowe. Przelewy miały datę
    poniedziałkową, ale pieniądze pojawiały się na drugim koncie
    od razu. I klient mógł nimi dysponować. Przelewał je więc
    z powrotem na konto osobiste, a potem znów na oszczędnościowe.
    Od soboty do poniedziałku odsetki były naliczane tak, jakby
    klient dopłacał na konto oszczędnościowe wciąż nowe pieniądze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'