  • 1. Data: 2009-07-20 07:47:12
    Temat: Co się dzieje z kursem PKO BP?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam wszystkich!
    Piszę tu pierwszy raz. Mam pytanie do znawców tematu i ogólnie grających
    na giełdzie. Jak to jest z tym kursem PKO BP? Ciągle dochodzą jakieś
    nieciekawe wieści z banku a kurs od kilku dni ciągle rośnie. Czy ten
    wzrost ma związek z ogólną tendencją wzrostową aktualnie na GPW czy też
    np. z planowaną dywidendą, cz też... ? No właśnie... z czym?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-07-20 07:48:22
    Temat: Re: Co się dzieje z kursem PKO BP?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "GK" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wzrost ma związek z ogólną tendencją wzrostową aktualnie na GPW czy też
    > np. z planowaną dywidendą, cz też... ? No właśnie... z czym?

    z niczym,
    nie szukaj wyjaśnień,
    z komputerami nie wygrasz.

    george

  • 3. Data: 2009-07-20 08:24:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wzrost ma związek z ogólną tendencją wzrostową aktualnie na GPW czy też
    > np. z planowaną dywidendą, cz też... ? No właśnie... z czym?

    Rośnie bo cały rynek rośnie od tygodnia, zmiana trendu.

  • 4. Data: 2009-07-20 08:28:55
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):
    > Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    Rosnie bo rynek rosnie, rosnie, bo jak inne banki rosly to PKO BP stalo w
    miejscu, rosnie, bo dywidenda, rosnie, bo nowy prezes... Psdr. Ritchie.

  • 5. Data: 2009-07-20 08:47:16
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ritchie wrote:
    > Rosnie bo rynek rosnie, rosnie, bo jak inne banki rosly to PKO BP stalo w
    > miejscu, rosnie, bo dywidenda, rosnie, bo nowy prezes... Psdr. Ritchie.

    Moja Mondrusia kupila PKOBP dwa lata temu po 53zl. Nie moze sprzedac bo
    kurs spadl nawet
    do 23zl i jedyna pociecha to owa mizerna dywidenda. Trzeba pamietac, ze
    ten walor to pies, ktorym kreci ogon:
    instrumenty pochodne. Teraz widocznie ktos nakrecil ogonek, jak u swini
    wiec kwiczy i rosnie.

    fatso

  • 6. Data: 2009-07-20 08:50:37
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ten walor to pies, ktorym kreci ogon:
    > instrumenty pochodne. Teraz widocznie ktos nakrecil ogonek, jak u swini

    Fatso jak czytam Twoje malownicze komentarze, to od razu mi się przypomina
    jakiego pochodzenia byli najwięksi polscy literaci ;-)

  • 7. Data: 2009-07-20 09:12:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    Fidelio wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Fatso jak czytam Twoje malownicze komentarze, to od razu mi się
    > przypomina jakiego pochodzenia byli najwięksi polscy literaci ;-)
    "Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just
    looks you in the eye and sees his equal." (Winston Churchill)
    http://www.pagowirense.nl/wr-his2a.asp

    Cos mnie jako Vikinga/Warega napadlo w ostatnich latach i uzbieralem
    sobie 30 zestawow srebrnych do herbaty+ inne pojedyncze blaszki, w
    sumie niezly skarbczyk - jest co rabowac. Myslalem, ze to
    instynkt po Babce, szlachciance Rafalskiej, fenotypowo jak sie wydaje
    pochodzacej z Chazarow(pseudo-Zydow rasy Ashkenazim).
    Powyzszy link udowadnia jednak, ze mam to chomikowanie
    we krwi po dziadziusiach co z nozem w zebach zwiedzali i rabowali Europe.
    Vikingowie kochali srebro,co wiecej jak z tekstu wynika, jesli taki napity
    Viking "poruszyl fryzure" innego Vikinga(czyli mowiac zwyczajnie, dal mu w
    morde)- to musial zaplacic kare w srebrze, 40 szylingow. A ze narod to byl
    krewki wiec nie dziwota, ze garnek ze srebrem musial taki gosc trzymac
    gdzies
    pod reka.

    fatso