  • 1. Data: 2009-07-19 13:02:45
    Temat: parametry techniczne samochodów.
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Witam
    Szukam jakiejsc strony gdzie znajde parametry techniczne roznych marek
    samochodów.
    Nie chodzi mi tylko o same parametry silnika (taka strone znalazlem) ale
    ogolnie o wielkosc samochodu, rozstaw koł itp..

    z góry dziekuje
    Zdenio

  • 2. Data: 2009-07-19 13:04:46
    Temat: Re: parametry techniczne samochodów.
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    przepraszam przez pomylke zostało wyslane nie tam gdzie trzeba...

  • 3. Data: 2009-07-20 20:57:42
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > przepraszam przez pomylke zostało wyslane nie tam gdzie trzeba...

    Spoko spoko, ostatnio mało tu tematów związanych z nazwą grupy, więc i o
    rozstawie kół poczytałbym.
    Dombrek