  • 61. Data: 2009-03-01 22:21:23
    Temat: Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Osmielam sie nie zgodzić.
    > Poniewaz od 2006 czy tam 5 w bankach zaczeły rządzić działy sprzedazy i
    > marketingu, a nie ludzie myslacy racjonalnie, to wcisneliby tym wszystkim
    > misiakom opcje na co innego, niz ojro.
    > Ten argument do kosza.

    na to nie wpadlem;) no w sumie opcja na wzrost ceny ropy:)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 62. Data: 2009-03-01 23:17:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "SlawcioD"

    > na to nie wpadlem;) no w sumie opcja na wzrost ceny ropy:)

    Tak, PLL LOT pod zarzadem misiaków z PO podobno zapakował sie na ropnej
    górce na 2 lata.
    Nie mam słów nieobraźliwych.
    Ciekawe, czy np. Lufa (ta co podobno pobiła Rokite) też sie tak zapakowała.
    Wypada sprawdzić.

  • 63. Data: 2009-03-01 23:23:21
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "SlawcioD"
    > na to nie wpadlem;) no w sumie opcja na wzrost ceny ropy:)

    poza tym swapy na jena
    ciekawe przed czym sie zabezpieczały barany

  • 64. Data: 2009-03-02 11:09:59
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Dieter wrote:
    > Ja mam inne pytanie. Dlaczego Rudemu i jego bandzie wydaje sie, ze
    > wprowadzenie Euro w Polsce spowoduje ogolny dobrobyt i rozwiazanie
    > wszystkich naszych problemow?

    Jemu sie tak nie wydaje. Jemu tak kazali powiedziec. I teraz kaza mu
    wykonac.