eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo się swięci w BRE?Co się swięci w BRE?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co się swięci w BRE?
    Date: Thu, 5 Feb 2009 15:30:43 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 27
    Message-ID: <gmessl$btj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1233843925 12211 87.239.217.30 (5 Feb 2009 14:25:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 14:25:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473113
    [ ukryj nagłówki ]

    Oto jaki odebrałem przed chwilą telefon. Dzwonił bardzo miły Pan z
    Multibanku, z numeru stacjonarnego w Łodzi.

    Kilka lat temu miałem KK w Multibanku z relatywnie symbolicznym limitem typu
    10k. W 2006 roku zastrzegłem ją i nie zamówiłem nowej ze względu na niejasną
    politykę zwalniania z opłat w tamtym czasie. Nadal jestem klientem
    kredytowym Multi (WWJ).

    I teraz oto dzwoni Pan, abym odebrał list polecony z wypowiedzeniem umowy
    tej karty (jak rozumiem będzie to wypowiedzenie ze strony banku), nie muszę
    nic do banku odsyłać tylko żebym był tak miły i go odebrał (będzie za
    potwierdzeniem odbioru). Czyli jak rozumiem bank potrzebuje i to szybko
    papierka aby móc zamknąć ten limit.

    Bankowi na tym zależy, ponieważ Pan użył argumentu, że to dla mnie lepiej,
    bo zniknie mi ten limit z BIK i nie będzie mi np. obniżał zdolności
    kredytowej i że bardzo proszą abym odebrał ten list, ogólnie było słychać,
    że bankowi zależy. Zresztą Pan dzwonił już trzeci raz, wcześniej zadzwonił
    około 10:00 gdy jeszcze spałem.

    Idąc dalej wnioskuję, że są mogą występować kłopoty z utrzymaniem wskaźnika
    wypłacalności powyżej wymaganego minimum. Czy ktoś ma inną koncepcję
    wyjaśnienia tego nieoczekiwanego zachowania się banku? Nie jest moim
    zamiarem sianie paniki, ale czy nie uważacie, że nie wygląda to najlepiej?

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1