  • 21. Data: 2004-02-19 14:52:20
    Temat: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    napisał w wiadomości news:c122pj$3kk$1@news.onet.pl...

    > Rzed nic nie moze :)
    > Zobacz jak wzroslo euro do dolara.
    > A juz po 4,9 jest ;) Czyli 5 moze pasc...
    > No coz musimy czekac az Soros czy jakas inna wielka ryba znudzi sie ;)

    Obawiam sie, ze Soros nawet tu jeszcze nie zajrzal. Dopiero moze sie zaczac.
    Teraz jest dobra okazja dla kapitalu spekulacyjnego, by przetestowac
    szybksoc dzialania nowej RPP. Gdyby teraz duzy kapital spekulacyjny uderzyl
    w Zlotego, to obawiam sie ze RPP balaby sie podjac drastycznych srodow i nie
    podnioslaby stop krotkoterminowych. A to moze zachecic kapital spekulacyjny,
    by to sprawdzic w praniu :)

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 22. Data: 2004-02-19 14:53:58
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości

    > Aco do innych rządów - no myślę że taki niemiecki, do spółki żabojadami,
    > mógłby spooooro namieszać w kwestii euro - gdyby chciał

    Nieprawda :) BoJ jest tego przykladem. Przez rok kupowal 'Dolary (lacznie
    ponad 250 miliardow) i nic nie wskoral.Kurs spadl ze 120 do 105 Jenow za
    Dolara.

  • 23. Data: 2004-02-19 14:54:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek Maliszewski <j...@e...com> wrote:
    > Nic wiecej Rzad nie moze zrobic. No moze ewentualnie naprawic finanse
    > publiczne, zredukowac liczbe urzednikow, zmniejszyc koszty dzialania,
    > pokazac inwestorom ze teraz to juz bedzie tylko lepiej.

    Przede wszystkim sciac wydatki na socjal + polikwidowac troche agencji
    panstwowych. Biurokratow oczywiscie tez powycinac.

  • 24. Data: 2004-02-19 14:57:15
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    napisał w wiadomości news:c12isr$sl$1@news.onet.pl...

    > Przede wszystkim sciac wydatki na socjal + polikwidowac troche agencji
    > panstwowych. Biurokratow oczywiscie tez powycinac.

    Na to bym nie liczyl :) Gdzies przeciez trzeba sie ukryc przez te
    nadchodzace cztery lata ;-)

  • 25. Data: 2004-02-19 14:59:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek Maliszewski <j...@e...com> wrote:
    > Na to bym nie liczyl :) Gdzies przeciez trzeba sie ukryc przez te
    > nadchodzace cztery lata ;-)

    Hmmm jeszcze wszystkiego nie rozdrapali... Moze bym sie nadawal do
    polityki??? :P

  • 26. Data: 2004-02-19 15:34:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:
    > Rzad nie ma splacac nic ponadplanowo, Rzad ma dbac aby Euro mialo jak
    > najnizszy kurs - to jego interes. Widze dwie mozliwosci:
    > a) nie chce (ergo - ktos na tym zarabia)
    > b) nie potrafi (ergo - siasc i plakac)

    c) nie moze (rozwalic paru socjalnych krzykaczy i juz ;)

  • 27. Data: 2004-02-19 15:37:11
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c12ift$5dt$1@news.onet.pl>, j...@e...com says...
    W watku <c12ift$5dt$1@news.onet.pl>, j...@e...com piszesz...

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 28. Data: 2004-02-19 15:48:11
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c12l2o$kg8$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...
    W watku <c12l2o$kg8$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    piszesz...

    |c) nie moze (rozwalic paru socjalnych krzykaczy i juz ;)

    O racja! Fakt.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 29. Data: 2004-02-19 16:34:11
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponad 250 miliardow) i nic nie wskoral.Kurs spadl ze 120 do 105 Jenow za

    ... bo kursem nie miesza się skupując wielkie ilości waluty (tzn można ale
    generalnie efekt niepewny, bo choćby moze sieznaleźc ktoś kto zagra w drugą
    stronę:). jeśłi mówimy o mieszaniu na poziomie rządów, to kursem najlepiej
    zamieszać podejmując takie czy inne decyzje polityczne skutkujące na
    zachowania inwetorów (zwłaszcza jeśli w kraju siedzi dużo kapitału
    spekulacyjnego - jak w Polsce)

  • 30. Data: 2004-02-19 18:46:57
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> wrote in message

> [...]
    nie
    > podnioslaby stop krotkoterminowych. A to moze zachecic kapital

    hmmmm.
    nie sadze.
    mysle ze na wegrzech ostro dostali po dupie a NBH pokazal jak sie postepuje
    z taka spekulacja

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis