  • 11. Data: 2004-02-19 11:29:02
    Temat: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Wskaze sie palcem na Balcerowicza jako na osobe winna
    > obecnemu stanu, ludzie to lykna i znowu wybiora tych samych.

    Khem, o Samoobronie mowisz? :P

  • 12. Data: 2004-02-19 11:34:30
    Od: g...@s...pl

    > Czy ktos mi potrafi wytlumaczyc o co tutaj chodzi, bo ja przyzaje sie
    > uczciwie ze sie pogubilem. Jak to mozliwe aby waluta nagle zyskala tak
    > na wartosci - co to za cuda sie dzeje - gdzie jest koniec wzrostu
    > wartosci. Dlaczego Rzad Polski nic z tym faktem nie robi - przeciez mamy
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.
    > Krotko mowiac: co jest grane!?

    No jak to co.. zamast spłacać pożyczamy EURO i dajemy
    kolejarzom/hutnikom/stoczniowcom/górnikom za friko.
    W końcu muszą z czegoś żyć nie ?
    A kogo z nich obchodzi że kredytobiorcy muszą sobie teraz żyły wypruwać, w
    końcu oni tych kredytów nie brali bo i po co skoro można pojechać do Warszawki
    pod sejm pokrzyczeć trochę i kaska płynie...
    To się dzieje. Ale będzie jeszcze lepiej jak marszałek "Lepiej" będzie rozdawał
    tanie kredyty... wtedy rzeczywiście będą tanie bo złotówka będzie w cenie
    papieru toaletowego jak za gierka.

    George

  • 13. Data: 2004-02-19 11:38:28
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    napisał w wiadomości news:c126m3$9au$1@news.onet.pl...

    > Khem, o Samoobronie mowisz? :P

    Bardziej o rzadzacej obecnie koalicji.
    Samoobrona nie ma raczej nic przeciwko kosciolowi.
    SLD gdy juz skonczyla zrzucac wine na rzad Buzka
    zaczela winic o wszystko Balcerowicza.
    Te 6-10 % poparcia ktore maj SLD obecnie
    w moich oczach wcale nie dyskwalifikuje ich w walce
    w nastepnych wyborach. Oni sa silni medialnie.
    Ten spadek popularnosci tez na ich korzysc nastapil teraz
    a nie za rok.
    W tym wzgledzie to jestem fatalista i mysle ze w
    nastepnych wyborach takze narod
    "Wybierze normalnosc, wybierze przyszlosc".

    Piotr

  • 14. Data: 2004-02-19 11:42:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > W tym wzgledzie to jestem fatalista i mysle ze w
    > nastepnych wyborach takze narod
    > "Wybierze normalnosc, wybierze przyszlosc".

    Juz raz oddali wladze AWSowi.
    Wygra pewnie PO - tylko pytanie z kim bedzie radzic - jak widac z PiSem sie
    nie da. Z PSL em - bedzie to co teraz... Jednym slowem...

  • 15. Data: 2004-02-19 11:58:40
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Nadzieja że sie uda PO dostać tyle żeby rządzić samemu ... wtedy na nikogo
    nie będą mogli zwalać, odpowiedzialność będzie jasna, a z drugiej strony
    nie trzeba szukać "trudnych kompromisów"

  • 16. Data: 2004-02-19 12:01:57
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On 19 Feb 2004 12:34:30 +0100, g...@s...pl wrote in nessage
    <7...@n...onet.pl>:

    >tanie kredyty... wtedy rzeczywiście będą tanie bo złotówka będzie w cenie
    >papieru toaletowego jak za gierka.

    O przepraszam! Akurat papier toaletowy jako dobro trudno osiągalne był
    wtedy jednym z cenniejszych towarów wymiennych :)

  • 17. Data: 2004-02-19 14:00:25
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A kto tych ludzi wybiera? Kto sie przeciwstawia wszelkim cieciom?

    Używajcie ludziki polskich znaków, bo zastanawiałem się chwilę, o jakich
    znowu cieciów chodzi... :)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 18. Data: 2004-02-19 14:15:21
    Od: t...@p...onet.pl

    Wzrasta nie tylko EURO ale także CHF:
    http://www.pkobp.pl/kursy.xml

    kurs sprzedaży dewiz EURO : 4,9802
    kurs sprzedaży dewiz CHF : 3,1749

    Jeszcze kilka tygodni temu CHF był na poziomie 3,00, czyli jest to ponad 5%
    wzrost. Może teraz własnie jest najlepszy czas, żeby brać kredyty denominowane.
    Ale jak się jeszcze bardziej sypnie.

    Tensor1

  • 19. Data: 2004-02-19 14:21:46
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jeszcze kilka tygodni temu CHF był na poziomie 3,00, czyli jest to ponad 5%
    > wzrost. Może teraz własnie jest najlepszy czas, żeby brać kredyty

    Jak ktoś chce zobaczyć wykres kursów od 20-08-2003, to na stronie

    http://www.pkobp.pl/kursy.xml

    w wierszu odpowiedniej waluty trzeba nacisnąc wykres. Tensor1

  • 20. Data: 2004-02-19 14:49:20
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.

    Wiec proponujesz, zeby Rzad jak najszybciej splacil dlug zaciagniety w
    Eurozanim ten przekroczy 5 zlotych, czy tak?
    Problem w tym, ze Rzad nie bardzo ma kase na splate dlugu... malo tego...
    musi wrecz coraz wiecej pozyczac.

    I jedyne co moze Rzad, to modlic sie (hehe ciekawe czy w SLD sie modla)o to,
    by trend na Eur/Usd jak najszybciej sie odwrociel oraz by nie doszlo do
    ataku spekulacyjnego na Zlotego.

    Nic wiecej Rzad nie moze zrobic. No moze ewentualnie naprawic finanse
    publiczne, zredukowac liczbe urzednikow, zmniejszyc koszty dzialania,
    pokazac inwestorom ze teraz to juz bedzie tylko lepiej.

    Na razie inwestorsy sprzedaja Zlotego, bo widza, ze teraz wcale nie musi byc
    tylko lepiej. Wrecz obawiaja sie ze moze byc jeszcze gorzej. I stad ta
    wyprzedaz Zlotego i spadek jego kursu.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423