  • 1. Data: 2007-08-02 14:41:04
    Temat: Co szybciej: przelew czy karta ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    jezeli dana firma umozliwia platnosc karta i przelewem,
    to co szybciej dotrze (szybciej zostanie zaksiegowane)
    przelew czy platnosc karta (visa) ?

  • 2. Data: 2007-08-02 15:05:59
    Temat: Re: Co szybciej: przelew czy karta ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > jezeli dana firma umozliwia platnosc karta i przelewem,
    > to co szybciej dotrze (szybciej zostanie zaksiegowane)
    > przelew czy platnosc karta (visa) ?

    Środki na rachunek szybciej z przelewu. Potwierdzenie, że klient zapłacił,
    szybciej przy płatności kartą.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-03 06:35:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Środki na rachunek szybciej z przelewu. Potwierdzenie, że klient zapłacił,
    > szybciej przy płatności kartą.

    jednak szybciej karta - tzn. szybciej zaksiegowane :)
    /i o to mi chodzilo :)

    wczoraj okolo 18 placilem karta
    a juz dzisiaj o 8 rano (!) przyszlo potwierdzenie,
    ze maja zaksiegowane srodki :).

    przelew (elixir) dotarlby dzisiaj dopiero kolo 12-13,
    nie mowiac juz o tym kiedy zostalyby zaksiegowany...

  • 4. Data: 2007-08-03 08:35:39
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > wczoraj okolo 18 placilem karta
    > a juz dzisiaj o 8 rano (!) przyszlo potwierdzenie,
    > ze maja zaksiegowane srodki :).

    Obawiam się, że to uprościli. Raczej nie mają środków bo one są księgowane
    normalnie z sesji Elixiru. Mają potwierdzenie, że te środki dla nich są i że
    je dostaną. Jeśli się mylę, niech ktos mnie poprawi.

    marekz

  • 5. Data: 2007-08-03 10:27:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Obawiam się, że to uprościli. Raczej nie mają środków bo one są księgowane
    > normalnie z sesji Elixiru. Mają potwierdzenie, że te środki dla nich są i
    > że je dostaną. Jeśli się mylę, niech ktos mnie poprawi.

    a platnosci karta visa tez maja swoje sesje wychodzace i przychodzace?
    jak tak to o jakich porach?

    ps.
    tak czy siak za przelew musialbym placic (inteligo)
    i na pewno 'zaksiegowali' by go pozniej
    a karta i szybciej, i taniej (no i moze mniej bezpiecznie)