  • 1. Data: 2011-06-15 17:45:39
    Temat: Co za dzień
    Od: root <r...@v...pl>

    Pare kamieni rzuconych w Grecji i mamy:

    World stocks retreat; bank shares under pressure
    Euro slumps on euro zone wrangling over Greek rescue
    Euro Slides on Greek Aid Prospects as Stocks Drop on Economy
    U.S., German government bonds rally after sell-off
    U.S. oil turns up on unexpectedly big inventory drop

    Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
    Skippy kupuj sreberko ;)

  • 2. Data: 2011-06-15 17:52:54
    Temat: Re: Co za dzien
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
    > Skippy kupuj sreberko ;)

    Kupowac srebro? Zobacz co sie dzieje na ropie.
    Wyglada jakby po kolei towary parzyly w lapki

    Arch

  • 3. Data: 2011-06-15 18:03:19
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > U.S. oil turns up on unexpectedly big inventory drop
    >

    > Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.

    Socjalizm i władza urzędników zawsze mają jeden finał.

  • 4. Data: 2011-06-15 18:05:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 19:52:54 +0200, Archangell napisał(a):

    > Kupowac srebro? Zobacz co sie dzieje na ropie.
    > Wyglada jakby po kolei towary parzyly w lapki
    >
    > Arch

    Na ropie nie gram ale spojrzałem i mi trochę dech zaparło. Panika. Durna,
    ogłupiająca panika. Na sreberku tak źle to nie wygląda. Daje sobie łapę
    uciąć że się odbije.

  • 5. Data: 2011-06-15 18:06:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:05:17 +0200, root napisał(a):
    Daje sobie łapę
    > uciąć że się odbije.

    My tu gadu gadu a już się odbiło ;)

  • 6. Data: 2011-06-15 18:08:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:03:19 +0200, totus napisał(a):

    > Socjalizm i władza urzędników zawsze mają jeden finał.
    Tym razem całym jestestwem się z Tobą zgadzam. Unia to piękna idea ale
    patafiany ją pogrążają dla szmalu.
    Szkoda naprawdę szkoda.

  • 7. Data: 2011-06-15 20:13:46
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Tym razem całym jestestwem się z Tobą zgadzam. Unia to piękna idea ale
    > patafiany ją pogrążają dla szmalu.
    > Szkoda naprawdę szkoda.

    Nie widzę tu winy Unii czy też nie uważam by Unia była odpowiedzialna za
    stan Grecji. Na Białorusi nie ma Unii, a socjalizm też się wywala. PRL
    splajtował nie przez Unie tylko przez socjalizm. Moim zdaniem ani Unia ani
    euro nie ma nic do tego. Po prostu Grecy nie znają się na gospodarce.
    Wybierają z pośród siebie takich co nie znają się na gospodarce. Nie każde
    przedsięwzięcie prosperuje, niektóre upadają.

  • 8. Data: 2011-06-15 20:34:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie widzę tu winy Unii czy też nie uważam by Unia była odpowiedzialna za
    > stan Grecji. Na Białorusi nie ma Unii, a socjalizm też się wywala.

    Socjalizm socjalizmowi nierówny. Gdyby się tak zastaonowić to można by
    rozgraniczyć dwa modele socjalizmu. Pierwszy w sensie moralnym (mam tu na
    myśli pomniki Stalina i Łukaszenki w każdej wsi) oraz socjalizm w sferze
    gospodarczej (rozdęty deficyt budżetowy, zadłużanie swojego kraju na koszt
    przyszłych pokoleń).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-06-15 20:44:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > gospodarczej (rozdęty deficyt budżetowy, zadłużanie swojego kraju na koszt

    Na naszych oczach dochodzi teraz do starcia tych dwóch róznych idei
    socjalistycznych.
    Ciekawy jestem kto wygra ten pojedynek - czy socjalista moralny Łukaszenka
    twardo trzymający swój kraj za pysk i który twardo stoi na straży zakazy
    uchwalania deficytu budżetowego, czy spychająca Łukaszenkę zadłużona po uszy
    Unia Europejska z byłymi komunistami typu on Van Rompuy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-06-15 20:45:26
    Od: root <m...@y...com>

    On 15 Cze, 22:13, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Wybierają z pośród siebie takich co nie znają się na gospodarce. Nie każde
    > przedsięwzięcie prosperuje, niektóre upadają.

    Nie ma czegos takiego jak Grecy sie nie znaja, Niemcy sa gospodarni a
    Anglicy- fajni. Po to miala byc ta cholerna unia zeby juz wiecej nie
    dzielic ludzi i skonczyc z tymi nacjonalizmami przez ktore zginelo
    dziesiatki milionow ludzi,
    Obserwuje dzialania biurokracji unijnej na wlasnym podworku. Widze jak
    miliony sa wydawane na bezsensowne projekty, Nie moge wchodzic w
    szczegoly, ale pewnie wiesz o czym pisze i inni tez wiedza: ten caly
    kapital ludzki, ten sponsoring roznego rodzaju ankieterow, "doradcow"
    od kadr, psychologii, marketingu. To co kiedys bylo proste teraz
    wygaga calego sztabu ludzi od wypelniania papierow a wiec prawnika,
    ksiegowej, znawcy od wypelniania, goscia ktory postawi strone www,
    goscia ktory zrobi plakaty i tabliczki z unijnym logo. Nie wiem kim
    jestes i nie wiem czy sie z tym spotkales ale ja tak i wiem jak to
    wyglada od srodka. Ja mam zone nauczycielke i np. dwa lata trwa
    przygotowanie zajec fakultatywnych dla dzieci w szkole. Cos co kiedys
    wymagalo 15 min rozmowy z nauczycielami chetnymi do prowadzenia
    zajec , teraz zabiera 2 lata!!!
    Juz nie chodzi o marnotrawstwo pieniedzy, bo w koncu te pieniadze dla
    grafika, projektanta stron www, ksiegowych i prawnikow wejdą w obieg
    konsumpcji kraju, ale chodzi o marnowanie energii ludzi. To naprawde
    jest porazka, Kafka przy tym to miernota bez fantazji. Fantazje
    unijnych patafianow- to jest dopiero literatura!

    A teraz spojrz na Grecje, od miesiecy Trichet i boski van Rumpoy
    zapewniaja ze Grecji nic nie grozi- ze jej pomozemy. I co? I jajco!!!
    Dalej partykularyzmy, dalej pierdolenie o niczym. Ogolnie rzadza nami
    starcy bez jaj i tyle. Skoro przygotowanie zajec dla dzieci zajmuje 2
    lata, to pewnie znalezienie sposobu by ratowac Grecje zajmie
    tysiaclecie.