  • 81. Data: 2011-07-03 18:35:12
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iuqc6t$8es$1@usenet.news.interia.pl...

    > A mówi ci coś kwota 28 mld 512 mln USD w odniesieniu do 932 430 (mln)
    > PLN, i nałożonego na Białoruś amerykańskiego embarga handlowego:

    czyli już przyznajesz, że się zadłuża ale zaczynasz relatywizować
    i oczywiście nic nie napiszesz o ukrytym długu w Rosji

    Prawica kocha tego komucha?
    To nie jest prawica.

  • 82. Data: 2011-07-03 18:50:01
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > czyli już przyznajesz, że się zadłuża ale zaczynasz relatywizować
    > i oczywiście nic nie napiszesz o ukrytym długu w Rosji

    A ty byś się nie zadłużał jak wszyscy dookoło zamknęli nagle granice ?.

    > Prawica kocha tego komucha?
    > To nie jest prawica.

    Prawica popiera tych którzy starają się wprowadzić zakaz ustalania deficytu
    budżetowego i nie wyprzedają dobra narodowe za bezcen ...

    Wyprzedaż Grecji
    http://infohoryzont.pl/news.php?readmore=954&id=5

    "[...] Państwa UE są głównym sponsorem pożyczki ratunkowej dla Aten, co daje
    im prawo wglądu w prywatyzację - twierdzi przewodniczący Eurogrupy
    Jean-Claude Juncker w rozmowie z niemieckim magazynem Der Spiegel.
    Prywatyzacja powinna odbywać się pod ścisłym nadzorem Unii Europejskiej -
    powiedział Juncker. [...]".

    ...np. na skutek bankructwa ekipy rządowej, której wcześniej obiecywała
    "pociągi z afrykańskim złotem od króla Bum-Drum.".

    Ekonomiczna doktryna Maciusia I
    http://kapitalizm.republika.pl/michal10.html

    "[...] Okazuje się tedy, że mimo upływu ponad 70 lat, mimo tak różnorodnych
    doświadczeń ustrojowych, jak łagodny autorytaryzm, wojna totalna,
    stalinowski komunizm, breżniewowski "socjalizm realny" i wreszcie bananowa
    "transformacja ustrojowa", polskie "elity" nie tylko zachowały w stanie
    nienaruszonym wszystkie etatystyczne przesądy, ale zatruwają nimi następne
    pokolenia, ekscytując je nadziejami na pociągi ze złotem, już nie od króla
    ludożerców Bum-Drum, tylko z piwnic europejskiego banku centralnego. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 83. Data: 2011-07-07 20:03:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Endriu, dobra wiadomość.

    Wczoraj TK potwierdził jednogłośnie, że za znieważenie Prezydenta słowem
    można iść do więzienia.

    Spędzić np 3 lata w celi z pedofilem mordercą skazanym na 25 lat, który za
    dobre sprawowanie wyjdzie wcześniej.

    To komunistyczne prawo skutecznie opiera się jakimś chorym zapędom i może
    wejdziemy na słuszny kurs Łukaszenki, Korei Płn. i tym podobnej komuny.
    Jest szansa, nie załamuj się.

    Na razie idzie cienko, na 2xx spraw w PL tylko jeden misiu skutecznie
    siedział z tego artykułu, a u Towarzysza Kołchoźnika z KGB chyba więcej.

    Ale po ww. wyroku u nas może być tendencja odwrotna; u Towarzysza
    Kołchoźnika z KGB już jest odwrotna - pejsaty korespondent gazety dostał
    tylko pare lat i to kurwa w zawieszeniu. Skandal. Mam nadzieję, ze to nie
    agenci Moskwy wymusili tak łagodny wyrok.

    No nic popatrzymy co dalej z tego wyniknie.