  • 1. Data: 2007-02-12 18:13:02
    Temat: Co zrobic z bankiem, ktory chce mnie wydymac???
    Od: vneb <a...@F...pl>

    Witam

    Problem moze juz byl ale nie wiem jakie pytanie zadac googlowi aby znalesc
    to co mnie interesuje wiec moze opisze sytuacje.
    Wzialem kredyt na samochod w XXXX banku na 4 lata. Po roku regularnych
    wplat poszedlem do placowki celem splaty calego kredytu. Zapytalem pani ile
    mam wplacic, zeby splacic wszystko i pani podala mi kwote "A" obowiazajaca
    na 4-go pazdziernika. 4-10-2006 kwota "A" znalazla sie na koncie banku i
    myslalem ze mam kredyt splacony, a tu okazuje sie, ze nie!! Po jakims
    czasie dostalem pismo, ze mam doplacic jeszcze kwote "B" (kredyt byl w
    CHF). W ciagu listow panowie z banku rzneli glupa i w ogole nie odpowiadali
    na pytania. Na ostatnie moje dwie interwencje telefoniczne laskawie
    odpowiedzieli mi na pismie (niby ze to odpowiedz do mojego ostatniego pisma
    do nich), ze mam jeszcze wiecej dlugu i kilka kar! Moze ktos mi poradzi co
    mam z tym zrobic i ewentualnie gdzie sie udac po pomoc (federacja
    konsumentow, jakis nadzor bankowy..???), bo nie mam zamiaru placic
    wyczarowanych z nieba kwot, a niestety nie stac mnie tez na pomoc prawnika.

    ps. Za wczesniejsza splate kredytu nie bylo zadnych dodatkowych oplat!

    vneb

    --
    Dzwonki Polifoniczne
    http://www.dzwonki.vneb.pl

  • 2. Data: 2007-02-12 18:24:53
    Temat: Re: Co zrobic z bankiem, ktory chce mnie wydymac???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "vneb" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    1...

    Zażądaj od banku pisemnego wyjaśnienia sposobu obliczenia długu. Dopiero wówczas
    będzie można cos konstruktywnego uradzić. Podejrzewam, że te różnice kwot mogą
    być wynikiem jakiś tam zmian kursowych. Ale to tylko moje domniemanie. No i to
    mogły by być jakieś grosze.

  • 3. Data: 2007-02-12 18:30:08
    Od: vneb <a...@F...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in

    > Użytkownik "vneb" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    1...

    > Zażądaj od banku pisemnego wyjaśnienia sposobu obliczenia długu.
    > Dopiero wówczas będzie można cos konstruktywnego uradzić.

    Za kazde pismo, ktorego zazadm kaza sobie placic jak za woly. Np za
    historie splat 25 zl, za kazdy monit 10 zl, za to, ze nie wyslalem ksera
    raty skladki AC 40 zl.

    > Podejrzewam,
    > że te różnice kwot mogą być wynikiem jakiś tam zmian kursowych. Ale to
    > tylko moje domniemanie. No i to mogły by być jakieś grosze.

    Grosze pewnie bym zaplacil - dla swietego spokoju, ale na dzien
    dzisiejszy to kwota 40 CHF - urosla z 30. A 30 CHF to pi x oko 75 zł wiec
    juz nie grosze.

    Ale nawet jakby byly jakies wahania kursow to kredyt splacany byl w CHF,
    kwota do splaty podana w CHF wiec wahanie nie powinno miec zadnego
    znaczenia.

    vneb

    --
    Dzwonki Polifoniczne
    http://www.dzwonki.vneb.pl

  • 4. Data: 2007-02-12 18:32:03
    Od: "gg" <g...@m...com>

> [...]

    > na 4-go pazdziernika. 4-10-2006 kwota "A" znalazla sie na koncie banku i
    > myslalem ze mam kredyt splacony, a tu okazuje sie, ze nie!! Po jakims

    Kwotę "A" masz oczywiście na piśmie z podpisem pani i pieczątką banku?

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2007-02-12 18:33:04
    Od: vneb <a...@F...pl>

    "gg" <g...@m...com> wrote in news:eqqc23$a1e$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Użytkownik "vneb" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    1...

    > Kwotę "A" masz oczywiście na piśmie z podpisem pani i pieczątką
    > banku?

    Teraz mam. W ostatnim pismie mam napisane, ze 2.10.2006 wyliczona kwota
    "A" byla na 4.10.2006 i rownierz w tym pismie jest, ze ta kwota w CHF co do
    grosza znalazla sie na ich koncie w dniu 4.10.2006. A ponizej, ze wisze im
    jeszcze 40 CHF...

    vneb

    --
    Dzwonki Polifoniczne
    http://www.dzwonki.vneb.pl

  • 6. Data: 2007-02-12 18:33:19
    Od: vneb <a...@F...pl>

    piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wrote in
    o.Away:

    > Jaki to bank? Tak na wszelki wypadek...

    Santander

    vneb

    --
    Dzwonki Polifoniczne
    http://www.dzwonki.vneb.pl

  • 7. Data: 2007-02-12 18:33:31
    Od: "sz" <s...@o...eu>

> [...]
    >
    > ps. Za wczesniejsza splate kredytu nie bylo zadnych dodatkowych oplat!

    Wydymać bank !

  • 8. Data: 2007-02-12 18:42:56
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *vneb* wrote:

    > Wzialem kredyt na samochod w XXXX banku na 4 lata.

    Jaki to bank? Tak na wszelki wypadek...

    <>

  • 9. Data: 2007-02-12 18:44:27
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *vneb* wrote:

    > A ponizej, ze wisze im jeszcze 40 CHF...

    Nie piszą z jakiego tytułu?

    <>

  • 10. Data: 2007-02-12 18:52:24
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *vneb* wrote:

    > Santander

    Co prawda nie mogę znależć nic o ichnich kredytach samochodowych w CHF,
    ale w złotówkowych na stronie http://195.117.185.17/files/krsam_tpio.pdf
    jest punkt:

    4. Całkowita przedterminowa spłata kredytu (nie objetego Ustawa
    o kredycie konsumenckim) --- 80 PLN

    Może w tym Twoim też jest podobny zapis?

    <>