  • 11. Data: 2011-12-17 11:27:10
    Temat: Re: Coś mi Amibroker fiksuje....
    Od: Wojciech <w...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 12:11:39 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    08109b.html

    > Reasumując ostateczne pytanie brzmi:
    >
    > Co zrobic aby Ambroker wykreslał MaxSysDD nie z Portofilio Equity, a z
    > Individual Equity ....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e3
    08109b.html

    > .. i moglby ktos objasnic jak Amibroker oblicza Portofilio Equity (co to za
    > rodzaj equity i jak go Amibroker oblicza) ?.

    {kod systemu}
    Eq=equity();
    MaxEQ = Highest( EQ );
    DD = 100 * ( Eq - MaxEQ ) / MaxEq;
    MaxDD = Lowest( DD );
    {ploty powyższych}

    Portfolio equity do testów na portfelu symboli.
    Indywidual do testu na jednym symbolu.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Filipek

  • 12. Data: 2011-12-17 12:07:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Portfolio equity do testów na portfelu symboli.

    No dobrze, ale jak portfel składa się z jednego symbolu (Automatic Analysys/
    Current symbol) to czemu portofilio nie zgadza się z individual ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-12-17 12:08:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No dobrze, ale jak portfel składa się z jednego symbolu (Automatic
    > Analysys/ Current symbol) to czemu portofilio nie zgadza się z individual
    > ?.

    I czy da się tak zrobic aby Amibroker wykreslał MaxSysDD nie z Portofilio
    Equity, a z
    Individual Equity .... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-12-17 12:16:12
    Od: Wojciech <w...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 13:08:36 +0100, Endriu napisał(a):

    > I czy da się tak zrobic aby Amibroker wykreslał MaxSysDD nie z Portofilio
    > Equity, a z
    > Individual Equity .... ?.

    1.Czasami wyniki pomiędzy Indywidualn a Portfolio różnią się minimalnie.

    2.Edytować Indyvidual i dopisać formułki wcześniej podane.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Filipek

  • 15. Data: 2011-12-17 12:35:18
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 1.Czasami wyniki pomiędzy Indywidualn a Portfolio różnią się minimalnie.
    > 2.Edytować Indyvidual i dopisać formułki wcześniej podane.

    A mogłbys podac prawidłowe kody dla Individual, Portofilio, Portofili
    Equity, oraz Underwater Equity bo teraz to już tak namieszłałem w tych
    kodach, że chyba uratuje mnie tylko reinstalka Amibrokera (czego chciałbym
    sobie raczej zaoszczędzić) ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1264a4ee2d
    4c6b2b.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2011-12-17 12:38:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Equity, oraz Underwater Equity bo teraz to już tak namieszłałem w tych
    > kodach, że chyba uratuje mnie tylko reinstalka Amibrokera (czego chciałbym

    Oczywiście z tym już dopisanym kawałkiem kodu o którym mówiłeś....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-12-17 15:05:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >>> 1.Czasami wyniki pomiędzy Indywidualn a Portfolio różnią się minimalnie.

    > Oczywiście z tym już dopisanym kawałkiem kodu o którym mówiłeś....

    Widzę też, że niebagatelne znaczenie ma też plik C:\Program
    Files\AmiBroker\Formulas\Custom\_Equity który uruchamia pojawienie się
    wykresów po przyciśnięciu knefla:
    Automatic Analysis/Equity/Individual Equity ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-12-17 15:18:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Widzę też, że niebagatelne znaczenie ma też plik C:\Program
    > Files\AmiBroker\Formulas\Custom\_Equity który uruchamia pojawienie się
    > wykresów po przyciśnięciu knefla:
    > Automatic Analysis/Equity/Individual Equity ...

    Jeżeli mógłbyś Wojtu rzucić okiem na te pliki (któe znajdują się w moim
    Amibrokerze):
    http://www.4shared.com/file/R1mDCC23/EquityAll.html

    ...i ewentualnie podesłać swoje, bo coś mi się wydaje że te moje sa jakieś
    spierdzielone ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-12-17 17:44:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ...i ewentualnie podesłać swoje, bo coś mi się wydaje że te moje sa jakieś
    > spierdzielone ......

    Wydaje mi się, że cały ten problem w Underwater Equity polega na nieporawnym
    zapisie...:

    EQ = C;
    MaxEQ = Highest( EQ );
    DD = 100 * ( Eq - MaxEQ ) / MaxEq;
    MaxDD = Lowest( DD );

    ....gdzie EQ zależy od Close. Gdy w tym kodzie próbuje wzorem twojego
    powyżej zamieszczonego kodu podmienic C na equity()...:

    EQ = Equity();

    .... Amibroker owszem nie zgłasza błędu lecz .... nic nie rysuje:

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2011-12-17 17:45:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > EQ = Equity();
    >
    > .... Amibroker owszem nie zgłasza błędu lecz .... nic nie rysuje:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/aae96b8ab4
    acb606.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/