-
Data: 2002-04-03 12:40:26
Temat: Cos sie dzieje w Multi
Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]czy raczej z oferta Multi
DArcy przygotował kolejne dwie kampanie dla MultiBanku
Foto REDAKCJA
W marcu ruszyły kolejne dwie kampanie przygotowane przez agencję DArcy dla
MultiBanku. Jedna z nich to kampania atrybutowa, komunikująca główne zalety
banku, druga promuje MultiKonto Business Class. Czytelna, nowoczesna
kreacja, komunikacja w formie pytań i odpowiedzi oraz charakterystyczna dla
MultiBanku...
kolorystyka - konsekwentnie nawiązują do kampanii wprowadzającej MultiBank
na rynek.
Kampania atrybutowa komunikuje najważniejsze cechy MultiBanku: kompleksowość
oferty - "Mówią: coś Cię omija, My mówimy: najszersza oferta na rynku", jej
indywidualizm -"Pytają: ile masz? My pytamy kim jesteś?" i
innowacyjność -"Pytają: co Ci strzeliło do głowy? Odpowiadamy: rewolucja w
bankowości".
Kierowana jest ona do osób, które żyją aktywnie, cenią swój czas i chętnie
korzystają z nowoczesnych rozwiązań. MultiBank rozumiejąc indywidualne
potrzeby klientów przygotował różne rodzaje kont i całą gamę produktów
finansowych, z których można korzystać w dowolnie wybrany sposób - za pomocą
internetu, telefonu, WAP-u, SMS-a lub odwiedzając bank osobiście.
W kampanii wykorzystane zostały prasa, radio, reklama zewnętrzna i internet.
Trzy layouty prasowe, komunikujące trzy atrybuty MultiBanku ukazały się w
lokalnych dziennikach, Newsweeku i Wprost. Kampania outdoorowa objęła 715
tablic w największych miastach Polski.
Kreację internetową - artykuły sponsorowane i dwie linie kreacji bannerowej
stworzyło D'Arcy Interactive, które dla tego projektu zaplanowało również
media.
Kampania promująca MultiKonto Business Class jest skierowana do
przedsiębiorców posiadających własne firmy - handlowców, lekarzy, prawników,
architektów. Grupa docelowa to ceniący swój czas profesjonaliści, którzy w
biznesie poszukują profesjonalnych partnerów. Kampania ma ich przekonać, że
MultiBank rozumie specyfikę ich działalności i pomoże im prowadzić interesy.
Kampanii prasowej i radiowej, opartej głównie na mediach lokalnych i
branżowych, towarzyszy kampania billboardowa oraz przygotowana przez D'Arcy
Interactive kampania bannerowa.
za mediarun
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.02 16:24 B.K.
- 03.04.02 18:46 AMRA
- 05.04.02 19:50 Michal 'CeFeK' Nazarewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc