  • 1. Data: 2005-06-30 15:01:55
    Temat: Cuda z kartą ING?
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Korzystając z ostatniej promocji przeniosłem kartę do ING. Umowę podpisałem
    w piątek ubiegłego tygodnia. W NIEDZIELĘ dokonałem płatności kartą za
    zakupy. Wszystko ok. Slip podpisany zero problemów. WTOREK trafiła się
    ciekawa okazja w biurze podróży więc śmiało płacę a tu odmowa. Drugi raz
    odmowa! Trudno zapłaciłem debetówką. ŚRODA dzwonię do informacji banku i
    dowiaduję się iż moja karta ma limit w wysokości 0zł (słownie zero) i uwaga
    ŻADNYCH WYKONANYCH TRANSAKCJI !! DZIŚ idę wk..... do oddziału a tam mi mówią
    iż moja karta jest jeszcze nieaktywna będzie może jutro. To ja się pytam
    czym płaciłem w niedzielę? ?? Cisza nikt nie wie :-)))) Mineło 7 dni od
    odebrania karty i podpisania umowy a karty której juz użyłem teoretycznie
    nie ma w systemie!!!! Może jest na grupie jakiś czrodziej, który wie o co
    chodzi?

    --
    Pozdrawaiam Tomek

  • 2. Data: 2005-06-30 15:05:16
    Temat: Re: Cuda z kartą ING?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Może jest na grupie jakiś
    > czrodziej, który wie o co chodzi?

    A czarodziejka też może być ;-))) ? Jak tak, to może płaciłeś w niedzielę
    poniżej floor limitu i transakcja po prostu nie była autoryzowana. Ergo:
    przeszła. Ale nie martw się - na pewno w końcu zobaczysz ją na wyciągu :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-30 15:40:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

> [...]
    > przeszła. Ale nie martw się - na pewno w końcu zobaczysz ją na wyciągu :-)

    No to go pocieszyłaś ;-)

    K.

  • 4. Data: 2005-06-30 15:59:54
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tomasz Bieńkowski wrote:
> [...]
    > problemów. WTOREK trafiła się ciekawa okazja w biurze podróży więc
    > śmiało płacę a tu odmowa. Drugi raz odmowa!

    Te karty mają tak, że w ciągu dwóch dni roboczych ING ma wykonać przelew
    spłacający starą kartę. Dopiero potem reszta limitu kredytowego staje się
    dostępna (proszę mnie nie pytać czemu tak jest, sam wiem że to bez sensu).
    Wtedy też kartę być widać w ING bankonline. Jak na razie po trzech dniach
    mogę kartą zapłacić (na slipie z eService jest kod autoryzacji więc możliwe
    że była autoryzacja) ale w ING bankonline dalej nic nie ma.
    Jak wynika z moich niereprezentatywnych badań, powyższe wie 20% pracowników
    banku z ktorymi miałem kontakt ;-)

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-07-01 04:02:44
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

> [...]
    > dostępna (proszę mnie nie pytać czemu tak jest, sam wiem że to bez sensu).
    Tylko iż w moim przypadku nie ma nic do spłaty. Sam spłaciłem poprzednią
    kartę. A mineło już 8 dni a karta jest nadal nieaktywna! Reklamacja ?

    Pozdrawiam Tomek.

  • 6. Data: 2005-07-01 16:30:25
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tomasz Bieńkowski wrote:
    > Tylko iż w moim przypadku nie ma nic do spłaty. Sam spłaciłem
    > poprzednią kartę. A mineło już 8 dni a karta jest nadal nieaktywna!
    > Reklamacja ?

    Złożyłbym reklamację. Może telefonicznie, numer call centre dla kart
    kredytowych jest na samej karcie. Coś się dowiesz, mnie powiedzieli to o
    spłacie i to prawda - karta po dwóch dniach działała.
    Ja mam dalej problem z INGbankonline. Jak mi opowiadają jest coś takiego jak
    "rachunek prowizyjny" na ktorym wisi cały dostęp. W moim przypadku to jest
    ROR zamknięty dwa lata temu, co wszystkich wprawia w stan osłupienia i
    niemożności podłączenia karty. A latami pieniądze na OKO wpłacałem i
    wypłacałem ;-).

    Bogdan B.