    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Cuda z kartą ING?
    Date: Thu, 30 Jun 2005 17:59:54 +0200

    Tomasz Bieńkowski wrote:
    > Korzystając z ostatniej promocji przeniosłem kartę do ING. Umowę
    > podpisałem w piątek ubiegłego tygodnia. W NIEDZIELĘ dokonałem
    > płatności kartą za zakupy. Wszystko ok. Slip podpisany zero
    > problemów. WTOREK trafiła się ciekawa okazja w biurze podróży więc
    > śmiało płacę a tu odmowa. Drugi raz odmowa!

    Te karty mają tak, że w ciągu dwóch dni roboczych ING ma wykonać przelew
    spłacający starą kartę. Dopiero potem reszta limitu kredytowego staje się
    dostępna (proszę mnie nie pytać czemu tak jest, sam wiem że to bez sensu).
    Wtedy też kartę być widać w ING bankonline. Jak na razie po trzech dniach
    mogę kartą zapłacić (na slipie z eService jest kod autoryzacji więc możliwe
    że była autoryzacja) ale w ING bankonline dalej nic nie ma.
    Jak wynika z moich niereprezentatywnych badań, powyższe wie 20% pracowników
    banku z ktorymi miałem kontakt ;-)

    Bogdan B.