  • 1. Data: 2005-01-05 11:25:04
    Temat: Czat moderowany o mBank Euro<26 i wpKarcie juz jutro!
    Od: "Elephant" <0...@0...pl>

    "Chcesz wiedzieć więcej o karcie łączącej w sobie zalety karty studenckiej
    Euro<26 i KARTY kredytowej w mBanku - mBank Euro<26
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/euro26/index.ht
    ml,a może masz pytania
    odnośnie wpKarty http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/wp.html? Mamy
    rozwiązanie! Zapraszamy na czat moderowany z udziałem Wojtka, Artura i
    Asi... Wejdź na mCzat http://www.mbank.com.pl/cafe/mczat.html 6.01.2005 o
    godzinie 15:00! Będziemy na Ciebie czekać!"

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    81060&t=681060&sr=dd&pn=1

  • 2. Data: 2005-01-07 09:33:28
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 12:25:04 +0100, Elephant <0...@0...pl> napisał:

> [...]
    > Artura i Asi... Wejdź na mCzat http://www.mbank.com.pl/cafe/mczat.html
    > 6.01.2005 o godzinie 15:00! Będziemy na Ciebie czekać!"

    Złożyłem wniosek o nią i mi odmówili - limit cały 500 PLN chciałem :-) no
    nic nie będę się ich prosił - i tak miał mi służyć tylko jako Euro 26 a
    nie do płatności.

    No ale tak czy owak - coraz bardziej zniechęcają mnie do siebie :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':