  • 41. Data: 2008-01-20 20:17:38
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    news:vcp6fams0vd$.2775b8l1gdmt.dlg@40tude.net...
    > Może Polbank ma inteligentniejszych klientów ;-)

    Hehe, sugerujesz, ze warto zalozyc sobie tam konto?

    > Z tego co pamiętam z forum mBanku to większość awarii była spowodowana
    > wpychaniem do wpłatomatów różnych śmieci, z rybimi łuskami włącznie.

    A co rybia luska ma wspolnego z pieniedzmi? Ludzie maja pomysly...

    Kolejny plus Polbanku :).

  • 42. Data: 2008-01-20 20:19:23
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    Sat, 19 Jan 2008 23:52:10 +0100, w
    <47927f5b$0$29512$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "ygreko" <...@...com> napisał(-a):

    > Z reguly
    > jest ok i wystarczy kliknac OK, aby kasa sie zaksiegowala od razu na
    > koncie,

    W mBanku nie księguje się od razu (poślizg do 2h).

    ~~~~~~~~~

    No cos ty -- przeciez "mbank ma najszybsze systemy ksiegujace sposrod
    polskich bankow" ;P.

    Na pewno bywa roznie, raz sprawdzilem w komorce -- byly w ciagu czasu
    potrzebnego do wpisania numeru klienta i hasla.

  • 43. Data: 2008-01-20 20:29:49
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    Może. Ja na razie podziękowałem tej "przyszłości". Nieczynne, kiepsko
    rozpoznają banknoty, nieczynne, nieczynne...

    ~~~~~~~~

    Dobra, no w koncu sie rozwina, tylko trzeba korzystac :).
    Jesli chodzi o mbank, to do tej pory podjalem 11 prob wplaty w jednym z
    wplatomatow (W-wa real Pulawska), przy czym tylko 3 razy sie udalo na
    przestrzeni miesiaca. Przy czym nigdy nie mialem problemu z rozpoznaniem
    banknotow, tylko albo po prostu wyswietlal informacje, ze nie dziala, albo
    byla kartka z informacja ze nie dziala, albo (ostatnio) po wlozeniu karty
    pomielil chwile i napisal "Blad modulu kasowego" przy czym w kolejce bylo
    kilka osob i kazdy sprobowal...

    Zobacze jak wygladaja urzadzenia Polbanku. Ale wydaje sie, ze nie jest
    niemozliwe stworzenie dobrego urzadzenia -- wezmy pod uwage urzadzenia na
    stacjach Neste -- raczej dzialaja dobrze (chyba ze, jak w pewnym nagraniu
    dostepnym w internecie, zatankuja za 67 groszy i stana ;)), a przeciez
    stoja caly czas na mrozie, sloncu itd.

  • 44. Data: 2008-01-20 23:25:25
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 20 Jan 2008 19:34:58 +0100, skarb wrote:

    > Dziwne, bo jak byłam w dwóch wpłatomatach mBanku, to stały obok bankomatów.
    > W jednym tylko wpłaty, w drugim wypłaty.

    mBank nie posiada własnych bankomatów, więc stawia samodzielne wpłatomaty,
    natomiast Polbank ma maszyny "2 w 1".

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 45. Data: 2008-01-20 23:27:42
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 20 Jan 2008 19:32:02 +0100, Sigma wrote:

    > Korzystam z bankomatu ING Banku i raz brałam 200 zł z bankomatu Polbanku
    > (karta kredytowa), ale jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi na opcje
    > wpłacania :-(

    A masz kartę Polbanku?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 46. Data: 2008-01-21 18:28:45
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-21 00:27 Marcin Mokrzycki pięknie wystukał/a:

    > A masz kartę Polbanku?

    Mam kartę kredytową Visa, ale konta tam nie mam.
    Chciałabym sobie zaglądać do swoich "rachunków" przez internet, ale
    trzeba by było założyć konto. Musiałabym zrezygnować z konta w ING Banku
    i założyc w Polbanku . Nie mam za wysokich dochodów, żeby sobie "szaleć"
    na dwóch kontach, a w ING Banku mam już trochę historii i w razie czego
    mogę sobie przelew czy wyciąg wydrukować, poza tym działa tu świetnie
    bankowość internetowa.

    --
    sigma

  • 47. Data: 2008-01-22 07:10:32
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Sigma napisal(a):
> [...]
    > "szaleć" na dwóch kontach, a w ING Banku mam już trochę historii i w
    > razie czego mogę sobie przelew czy wyciąg wydrukować, poza tym działa

    Proponuje jednak "zaszalec" i zalozyc to konto w Polbanku, przeciez
    (przynajmniej na razie) nie wiaze sie to z zadnymi oplatami.
    Nie musisz przy tym wcale rezygnowac z ING.
    Wysokosc dochodow nie ma tu nic do rzeczy, bo w Polbanku nie ma przymusu
    zadnych regularnych wplat.
    Mozesz tam sobie przelac chocby 1zl i cieszyc sie podgladem przez
    "rewelacyjny" system internetowy ;)
    A gdy Polbank wprowadzi oplaty - po prostu zamkniesz konto.
    --
    pozdr.
    ls

  • 48. Data: 2008-02-09 00:40:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fn2o9f$dmh$1@news.onet.pl>, Sigma <s...@o...pl> wrote:

    >w ING Banku mam już trochę historii i w razie czego
    > mogę sobie przelew czy wyciąg wydrukować, poza tym działa tu świetnie
    > bankowość internetowa.

    Ale tylko pod M$Windows...

    Pozdr
    TA

  • 49. Data: 2008-02-09 16:57:20

    Sat, 09 Feb 2008 01:40:01 +0100, w
    <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world napisał(-a):

    > Ale tylko pod M$Windows...

    I pod IE... trudno to nazwać bankowością internetową...