  • 11. Data: 2009-05-12 10:18:07
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Tomek <t...@S...pl> napisał(a):

    > Myślicie że to są dawcy kapitału, to się trochę mylicie. Dawcami kapitału
    > sa zwykli ludzie co grają 5-10 kontraktami. Natomiast to grubasy rozdaja
    > karty, to oni zamiatają rynkiem jak chcą. Często 1000 kontrakótw leci
    > 10x100, na początku albo na koncu sesji ale to często między swoimi kontami
    > tak by nie przekroczyc progu przy ktorym interesuje sie KNF.
    >
    > Tommy

    Chyba nie masz racji. Wg mnie giełda istnieje tylko dzięki drobnicy i żaden
    grubas nie jest w stanie zmienić notowań. Może pokusić się na manipulację
    kursem jakiejś małej spółki, ale nie ruszy całego rynku. Grubasy co najwyżej
    lepiej wykorzystują zachowanie drobnicy, ale na to chyba też nie ma dowodu.

    kc

  • 12. Data: 2009-05-12 10:19:15
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Zgodnie z zasadą: "Kiedy ludzi kupa i Herkules dupa"
    DJ

  • 13. Data: 2009-05-12 11:00:21
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
    > Zgodnie z zasadą: "Kiedy ludzi kupa i Herkules dupa"
    > DJ

    >Akurat jesli by to bylo miedzy "swoimi" kontami to chyba wlasnie bylby
    >powod do zainteresowania sie KNF.

    Zgadza sie, dlatego zazwyczaj moze to byc robione przez kilku ludzi albo
    nawet kilka firm.
    Zresztą jak dasz zlecenie 100 kontraktów w jednym zleceniu a 100 osób od
    Ciebie kupi to zapis w logach widoczny bedzie ze bylo 100 tranzakcji.
    Natomiast jedną tranzakcje na 100 kontraktów zobaczymy tylko wtedy jesli
    zlozsz jedno zlecenie na 100 (lub wiecej) a inna osoba tez na 100 tylko
    przeciwnie.

    >"Kiedy ludzi kupa i Herkules dupa"
    Zgadzam sie, tylko wlasnie niech ktos spróbuje oszacowac ile zwykli ludzie
    mają kontraktów, bo ja sobie próbuje no i u mnie na osiedlu powiedzmy, w
    całym miescie, no i w całym kraju no i mi wychodzi szacunkowo oczywiscie, ze
    w danej chwili takie osoby maja ok. 30.000 kontraktów czyli wg tego reszta
    to grubsze ryby. Ale mogę sie mylić.

    Tommy

  • 14. Data: 2009-05-12 11:04:21
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > w danej chwili takie osoby maja ok. 30.000 kontraktów czyli wg tego reszta
    > to grubsze ryby. Ale mogę sie mylić.

    Oczywiscie chodzi mi o FW20 gdzie lop jest 90000 czyli 180000 pozycji.

    Tommy

  • 15. Data: 2009-05-12 11:09:02
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > kontami
    > tak by nie przekroczyc progu przy ktorym interesuje sie KNF.

    Taaa... widziałem tych grubasów. Szczególnie jak mieli łzy w oczach, gdy
    likwidowali wyczyszczony rachunek.
    Są oczywiście gracze, którzy na co dzień skutecznie handlują setkami, ale
    nie ma co do tego mitów i legend dorabiać.
    Dombrek

  • 16. Data: 2009-05-12 11:20:40
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Tomek <t...@S...pl> napisał(a):

> [...]
    ze
    > w danej chwili takie osoby maja ok. 30.000 kontraktów czyli wg tego reszta

    Żeby cię przekonać, że to nie grubasy sterują rynkiem, powiem ci tak:

    Na dzisiaj kontrakty ustanowiły dopuszczalne minimum i maksimum. Będziemy
    raczej kręcić się między 1806 a 1868. Jeżeli teraz jakiś leszcz wyskoczy i
    kupi 1 kontrakt po 1669, to jest sygnał dla grubasa, w którą stronę chcą
    płynąć leszcze.

    kc

  • 17. Data: 2009-05-12 11:48:33
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

> [...]
    > kupi 1 kontrakt po 1669, to jest sygnał dla grubasa, w którą stronę chcą

    Wydaje mi sie że tak, to jest sygnal dla grubasa.
    Po pierwsze żeby zamiatać w dwie strony to trzeba posiadać i w jednej ręce i
    w drugiej ręce miotły.
    Czyli takie grubasy mają np 40000 L a drugi 30000 S (oczywiscie
    porozdzielane po kontach i firmach i ludziach bo KNF )No i teraz jesli
    powiedzmy grubasy mają 70 procent rynku to wiedzą dokładnie ile leszczy jest
    na S a ile na L (bo od całkowitego Lop odejmą swoje 70 % i stąd wynik). A
    wtedy jest zamiatanie, tam gdzie wiecej leszczy tam jedziemy, leszcze
    przepłyną na drugą strony to z drugiej zamiatamy, ale jak mają zgodnie z
    trendem obstawiony to też jadą z trendem czemu nie bo też zarabiają.

    To są moje spostrzeżenia i nie twierdzę że tak jest ale obserwując od
    dłuższego czasu giełdę, zauważam że jedynie ta prawidłowością jestem w
    stanie wytłumaczyć wszystko.

    Pozdrawiam
    Tommy

  • 18. Data: 2009-05-12 12:12:12
    Od: "leo" <l...@b...com>

    To jest wlasnie polska gielda, gdzie instrumentami glownymi (kasowymi) sa
    futures, a pochodnymi - rynek kasowy. Ta gielda nigdy nie wyzdrowieje bo
    madrych w tym kraju jest za malo a jesli sa to wynosza sie na rynki
    zagraniczne.

  • 19. Data: 2009-05-12 12:12:22
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?

    Myślę, że w grę wchodzą nawet półitrówki.

  • 20. Data: 2009-05-12 12:15:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślę, że w grę wchodzą nawet półitrówki.

    :) buhaha.. dobre.